Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Google - TGS 08: The New Xbox Experience is coming November 19th - Søk http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/Ek...FyFRMvOzTHX.php http://360.kombo.com/article.php?artid=14598 http://www.joystiq.com/2008/10/08/new-xbox...-coming-nov-19/ http://www.team-xecuter.com/forums/showthread.php?t=48142 http://www.google.no/search?q=TGS+08%3A+Th...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Avatar customization and NXE requires 256MB storage Update 2: Some clarification. The release mentions that (at minimum) a 256MB memory card is required for the NXE and Avatar customization, BUT doesn't say how many MBs out of the 256MBs are needed for the update itself. Technically, the update could use up only 150MBs leaving 256MB memory card owners with some extra storage. What's guaranteed is that 64MB card owners or those who have no storage medium are out of NXE and Avatar luck. Update: Upon further investigation, Microsoft's press materials state; "The New Xbox Experience is available this fall through a free download to anyone with an Xbox 360 system, a broadband connection and a storage device of either a hard drive or 256MB memory unit or larger." So, we guess the entire NXE update will require an additional 256MBs of storage and Avatar customization will be a part of the NXE package. Ninja-snuck in towards the bottom of Microsoft's TGS08 press release (the one that talks up the New Xbox Experience), we spotted a curious disclaimer regarding Avatar customization and it requiring 256MB of HDD / memory unit storage. Verbatim, the Avatar disclaimer reads "customizing avatars requires a 256 MB memory unit or greater" which really isn't that big of a deal, unless you are a Core or Arcade 360 owner. 256MB of storage would mean that Core owners are totally out of Avatar customization luck (though, we doubt they care) and Arcade owners would have to max out their bundled 256MB memory card. That means our Arcade friends would have to choose: Avatar customization or saving game progress. Decisions, decisions ... Kilde. -------------------- Xbox 360 Arcade eiere: BUUURN! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har en vanlig Premium med 20GB, men jeg er fortsatt såret. 0.25 GB ut av mine 13 eller whatever "ekte" GB. ÆSJ også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Selv satser jeg på å ha en 120Gb HDD innen jul, så det skal nok gå bra. Det går nok helt fint på min nåværende 20GB også, men siden jeg SKAL ha Gissj of War 2 inne på HDD blir det knapt om plassen på den lille 20GB'en er jeg redd. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hmm ja, ønsker det var kompromi med 60GB eller noe å kjøpe, men siden MS er så jævlig med restriksjoner så er det bare en dyr 120GB å velge fra. Har nesten ikke penger til HDD hvis jeg skal kjøpe de fleste spillene fra den listen du skrev tidligere Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er'e så nøye med å installere spillene? Har ikke verdens største HDD jeg heller, og 120 gigs er jo svindyrt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei ikke så nøye men har jo lyst å ha muligheten. Men hvis 120GB er eneste veien ut, så får jeg leve uten det Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Xbox 360 Arcade eiere: BUUURN! De har da 256MB de... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Men hvor mye av de 256MB vil bli brukt opp av updaten tror du? 100MB? 150MB? 200MB? 250MB? Uansett er det lite plass igjen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Xbox 360 Arcade eiere: BUUURN! De har da 256MB de... Det har de, men Avatar-moro koster dem hele minnekortet, og det er litt kjipt å ikke ha mulighet til å lagre fremgangen i spill Endret 9. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er ikke verre enn å kjøpe et minnekort til, eller en harddisk. Klarte meg lenge med et 64MB minnekort jeg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det har de, men Avatar-moro koster dem hele minnekortet, og det er litt kjipt å ikke ha mulighet til å lagre fremgangen i spill Nice, du jobber hos Microsoft? Siden du har insider-informasjon, tenkte jeg. Det er jo ingen som vet hvor mye plass det tar. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 256MB of storage would mean that Core owners are totally out of Avatar customization luck (though, we doubt they care) and Arcade owners would have to max out their bundled 256MB memory card. That means our Arcade friends would have to choose: Avatar customization or saving game progress. Decisions, decisions ... Jeg stolte bare på quoten til Lakus, jeg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg stolte bare på quoten til Lakus, jeg Jeg også, bare at jeg leste alt. Update 2: Some clarification. The release mentions that (at minimum) a 256MB memory card is required for the NXE and Avatar customization, BUT doesn't say how many MBs out of the 256MBs are needed for the update itself. Technically, the update could use up only 150MBs leaving 256MB memory card owners with some extra storage. What's guaranteed is that 64MB card owners or those who have no storage medium are out of NXE and Avatar luck. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Oh. Jeg tenkte at update 2 kom under update 1, så jeg regnet med at det nederste var det nyeste. Så feil kan man ta. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Avatar customization and NXE requires 256MB storage Update 2: Some clarification. The release mentions that (at minimum) a 256MB memory card is required for the NXE and Avatar customization, BUT doesn't say how many MBs out of the 256MBs are needed for the update itself. Technically, the update could use up only 150MBs leaving 256MB memory card owners with some extra storage. What's guaranteed is that 64MB card owners or those who have no storage medium are out of NXE and Avatar luck. Update: Upon further investigation, Microsoft's press materials state; "The New Xbox Experience is available this fall through a free download to anyone with an Xbox 360 system, a broadband connection and a storage device of either a hard drive or 256MB memory unit or larger." So, we guess the entire NXE update will require an additional 256MBs of storage and Avatar customization will be a part of the NXE package. Ninja-snuck in towards the bottom of Microsoft's TGS08 press release (the one that talks up the New Xbox Experience), we spotted a curious disclaimer regarding Avatar customization and it requiring 256MB of HDD / memory unit storage. Verbatim, the Avatar disclaimer reads "customizing avatars requires a 256 MB memory unit or greater" which really isn't that big of a deal, unless you are a Core or Arcade 360 owner. 256MB of storage would mean that Core owners are totally out of Avatar customization luck (though, we doubt they care) and Arcade owners would have to max out their bundled 256MB memory card. That means our Arcade friends would have to choose: Avatar customization or saving game progress. Decisions, decisions ... Kilde. -------------------- Xbox 360 Arcade eiere: BUUURN! Dette blir ikke noe problem for meg, kjøpte Elite for den var den eneste med HDMI når jeg handlet, så har 120gb å ta av. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Koster en HDD mye? 800 elns? Småpenger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 kommer til og handle meg en 120bg hardisk rundt denne oppdateringen, greit og ha litt plass til instalering av spill og diverse. koster jo rundt 1000 lappen, men får vell gå Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vil det ikke være lurt å vente til etter oppdateringen med å kjøpe ny disk? Brått finner Microsoft ut at de lanserer en med større plass (man vet jo aldri?) i forbindelse med oppdateringen og julesalget... Håper litt på dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå