Jozan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Joa, men kanskje vi snakker en uke her da.. og så bare putter de in noen default avatars eller noe mens de venter på updaten.. (?) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Joa, men kanskje vi snakker en uke her da.. og så bare putter de in noen default avatars eller noe mens de venter på updaten.. (?) Nei, nå får du gi deg. Det høres veldig upraktisk og fjollete ut. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Njoa.. Men kanskje de f.eks. var klare for release med de originale avatarene, og så bare: "Dere skakke bruke de nye a!?" - Nye? "Ja, vi lager sånna som på Wii liksom" - Njaa.. når kommer de a? "Neei.. 1. November.." - Eeh.. vi har egentlig release 28 oktober da.. "Jaja, men da bare bruker dere de gamle frem til vi blir Wii Wannabe da?" - greit daaaa... Det var bare en spøk altså Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mener at MS har sagt at Scene it? krever Avatar systemet for å kjøres. Tror det også blir det første spillet som inneholdet oppdateringen (for de som ikke har internett). Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 scene it spillet som kommer 28 oct påstår at de blir de første som inkluderer de nye retardene, eller var det avatarer? Det nye Scene It har release 28. november (25. nov i USA) i følge Tothegame.com Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Niks, 28. october http://www.shacknews.com/onearticle.x/55146 Endret 8. oktober 2008 av Jozan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 NXE kommer 19 november.... det er alt for lenge til Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 TGS 08: The New Xbox Experience is coming November 19th >> John Schappert, Corporate Vice President of Xbox LIVE, Services and Software, announced today during his Tokyo Game Show keynote that the New Xbox Experience will ship to Xbox 360's around the world on November 19th 2008. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Flott, da har vi fått den datoen spikret. I mens frem til da koser vi oss med GeOW2 :)Og ein håndfull andre topp titler Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 jepp, vi skal nok overleve Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 jepp, vi skal nok overleve Nja...så vidt det ja... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Flott, da har vi fått den datoen spikret. I mens frem til da koser vi oss med GeOW2 :)Og ein håndfull andre topp titler Håndfull? GeOW 2, Fable 2 og? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 GeoW 2, Fable 2, Fallout 3, Red Alert 3, CoD 5. Faen dette kjem til å bli ein digg/dyr haust! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gears of War 2, Fable 2, Fallout 3, Left 4 Dead, Red Alert 3, Call of Duty 5, Mirrors Edge, Dead Space, Saints Row 2, Far Cry 2, Legendary, Lord of the Rings: Conquest, EndWar, Mortal Kombat vs DC Universe, Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts, Pro Evolution Soccer 2009, Tomb Raider: Underworld, Prince of Persia. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 PES? Æsj æsj. Fifa man, Fifa Men ehm, kommer Prince of Persia til høst? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 PES? Æsj æsj. Fifa man, Fifa FIFA 09 er allerede ute, så jeg tok det ikke med i lista over kommende spill. Men ehm, kommer Prince of Persia til høst? http://vgreleases.com/Xbox360/ReleaseDate-140181.aspx Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gears of War 2, Fable 2, Fallout 3, Left 4 Dead, Red Alert 3, Call of Duty 5, Mirrors Edge, Dead Space, Saints Row 2, Far Cry 2, Legendary, Lord of the Rings: Conquest, EndWar, Mortal Kombat vs DC Universe, Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts, Pro Evolution Soccer 2009, Tomb Raider: Underworld, Prince of Persia. Der var nokon eg hadde gløymt på tampen! Fuck deg! Det ser ut til at slekt og venner av meg ikkje skal få problem med å kjøpe julegaver til meg i år Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hvordan kan noen glemme Saints Row 2? Jaja, men sier bare at det ikke er vits å tenke på PES siden vi allerede har FIFA da PoP i desember ja, så vi får litt tid etter GeOW osv. til vi må kjøpe det. Ikke så ille, tror jeg kjøper 7-8 spill før jul ja EDIT: Men problemet for meg er at jeg også må plukke opp Resistance 2 og Motorstorm 2 på ps3 (+ flere på ps3 som littlebigplanet, men må vurdere å droppe det da.) STRESS Endret 9. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 TGS 08: The New Xbox Experience is coming November 19th>> John Schappert, Corporate Vice President of Xbox LIVE, Services and Software, announced today during his Tokyo Game Show keynote that the New Xbox Experience will ship to Xbox 360's around the world on November 19th 2008. Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå