Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:p Njoa.. Men kanskje de f.eks. var klare for release med de originale avatarene, og så bare:

"Dere skakke bruke de nye a!?"

- Nye?

"Ja, vi lager sånna som på Wii liksom"

- Njaa.. når kommer de a?

"Neei.. 1. November.."

- Eeh.. vi har egentlig release 28 oktober da..

"Jaja, men da bare bruker dere de gamle frem til vi blir Wii Wannabe da?"

- greit daaaa...

Det var bare en spøk altså :p

Lenke til kommentar

Gears of War 2, Fable 2, Fallout 3, Left 4 Dead, Red Alert 3, Call of Duty 5, Mirrors Edge, Dead Space, Saints Row 2, Far Cry 2, Legendary, Lord of the Rings: Conquest, EndWar, Mortal Kombat vs DC Universe, Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts, Pro Evolution Soccer 2009, Tomb Raider: Underworld, Prince of Persia.

:dremel:

Lenke til kommentar
Gears of War 2, Fable 2, Fallout 3, Left 4 Dead, Red Alert 3, Call of Duty 5, Mirrors Edge, Dead Space, Saints Row 2, Far Cry 2, Legendary, Lord of the Rings: Conquest, EndWar, Mortal Kombat vs DC Universe, Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts, Pro Evolution Soccer 2009, Tomb Raider: Underworld, Prince of Persia.

:dremel:

Der var nokon eg hadde gløymt på tampen! Fuck deg! :(

Det ser ut til at slekt og venner av meg ikkje skal få problem med å kjøpe julegaver til meg i år :D

Lenke til kommentar

Hvordan kan noen glemme Saints Row 2? :dontgetit:

Jaja, men sier bare at det ikke er vits å tenke på PES siden vi allerede har FIFA da ;)

PoP i desember ja, så vi får litt tid etter GeOW osv. til vi må kjøpe det. Ikke så ille, tror jeg kjøper 7-8 spill før jul ja :p

EDIT: Men problemet for meg er at jeg også må plukke opp Resistance 2 og Motorstorm 2 på ps3 :( (+ flere på ps3 som littlebigplanet, men må vurdere å droppe det da.)

STRESS :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
TGS 08: The New Xbox Experience is coming November 19th

>> John Schappert, Corporate Vice President of Xbox LIVE, Services and Software, announced today during his Tokyo Game Show keynote that the New Xbox Experience will ship to Xbox 360's around the world on November 19th 2008.

Link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...