Landeplagen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) scene it spillet som kommer 28 oct påstår at de blir de første som inkluderer de nye retardene, eller var det avatarer? Tror det var "Avatards". Men da er det ikke lenge til. 28'de er jo rett rundt hjørnet, og kanskje (sannsynligvis?) får vi se oppdateringen ute på Live tidligere enn det. Endret 7. oktober 2008 av Lande Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg vet den kommer før Gears 2. Jeg vet, jeg vet. Jeg vet. Og om det nye Scene It spillet skal bruke dem må det også komme før det. Hvorfor? Fordi hva er poenget med å lansere et spill med figurer som ikke støttes av operativsystemet? Scene It skulle jo synkronisere utseendet på Avatarene in-game med din personlige avatar. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg vet, jeg vet. Jeg vet.Og om det nye Scene It spillet skal bruke dem må det også komme før det. Det ble nettopp nevnt, slowpoke... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men jeg utdypte det litt bedre gjorde jeg ikke det, Snorlax? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men jeg utdypte det litt bedre gjorde jeg ikke det, Snorlax? Det var strengt tatt ikke nødvendig, Squirtle. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Gi ham en pause da, Magikarp. Endret 7. oktober 2008 av Laland Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg synes for så vidt at det var helt greit, Clefairy. Squirtles utdyping, that is. Endret 7. oktober 2008 av Atald Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Harddisk mot DVD lasting av GTA. http://www.gametrailers.com/player/usermovies/275585.html Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Omtrent 15 sek forskjell i loadinga? Jeg hadde på sett og vis håpet at det ville gi et bedre resultat enn det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 HDD vs DVD loading vil gi best utslag med eldre spill veli det vel sagt? Nyere spill er godt optimalisert allerede eller noe slikt Men vi blir i det minste kvitt støyen da folkens Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Og det er jo faktisk støyen som er synderen i vår alles kjære kjeksboks! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vil Two Worlds kunne kjøre noe bedre om det blir installert på harddisken? Det er jo spillbart nå, men noe plagsomt med så hyppige framedrops. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vil tro Oblivion har en del forbedringspotensiale... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje de mange texture popups vi ser i spill vil bli mindre av? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Blir det slik at vi kan kopiere eldre spill til hardisken, eller blir det bare nyere spill som kommer etter oppdateringen? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Blir det slik at vi kan kopiere eldre spill til hardisken, eller blir det bare nyere spill som kommer etter oppdateringen? Vi kan nok legge inn hvilke som helst spill, de har jo blandt annet vist frem at man kan legge inn GTA IV. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vil tro Oblivion har en del forbedringspotensiale... Da har du ikke spilt Two Worlds... Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 scene it spillet som kommer 28 oct påstår at de blir de første som inkluderer de nye retardene, eller var det avatarer? Betyr jo ikke at NXE har kommet da, bare at når NXE kommer så er det det første spillet som kan kjøre greiene. Det er lagt inn liksom, så kommer en update når NXE kommer? Vet ikke jeg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Betyr jo ikke at NXE har kommet da, bare at når NXE kommer så er det det første spillet som kan kjøre greiene. Det er lagt inn liksom, så kommer en update når NXE kommer?Vet ikke jeg Tviler på at de slipper spillet før man kan bruke det (eller ikke kan bruke hele spillet). Vanlige folk (altså de som aldri har hørt om NXE) vil begynne å lure på hvor de artige figurene som er avbildet på baksiden av spillet ble av hen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå