Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

scene it spillet som kommer 28 oct påstår at de blir de første som inkluderer de nye retardene, eller var det avatarer?

Tror det var "Avatards". :p

Men da er det ikke lenge til. 28'de er jo rett rundt hjørnet, og kanskje (sannsynligvis?) får vi se oppdateringen ute på Live tidligere enn det.

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet den kommer før Gears 2. Jeg vet, jeg vet. Jeg vet.

Og om det nye Scene It spillet skal bruke dem må det også komme før det.

Hvorfor? Fordi hva er poenget med å lansere et spill med figurer som ikke støttes av operativsystemet? Scene It skulle jo synkronisere utseendet på Avatarene in-game med din personlige avatar.

Lenke til kommentar
scene it spillet som kommer 28 oct påstår at de blir de første som inkluderer de nye retardene, eller var det avatarer?

Betyr jo ikke at NXE har kommet da, bare at når NXE kommer så er det det første spillet som kan kjøre greiene. Det er lagt inn liksom, så kommer en update når NXE kommer?

Vet ikke jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Betyr jo ikke at NXE har kommet da, bare at når NXE kommer så er det det første spillet som kan kjøre greiene. Det er lagt inn liksom, så kommer en update når NXE kommer?

Vet ikke jeg :hmm:

Tviler på at de slipper spillet før man kan bruke det (eller ikke kan bruke hele spillet). Vanlige folk (altså de som aldri har hørt om NXE) vil begynne å lure på hvor de artige figurene som er avbildet på baksiden av spillet ble av hen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...