Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Neida, ingen gamere vil nok saksøke dem. Amerikansk "holiday season" regnes ofte som tidsperioden fra thanksgiving og fram til nyttår. Så.. de har ennå litt tid på seg.

Den som venter på noe godt.. osv..,

 

Den eneste som fikk overraskelse denne gangen var vel kanskje du som så for deg at det kom noe? :)

lol omfg, les innlegget/innleggene da... skriver jo at jeg egentilg vet at det ikke kommer, eller kom da :p

 

Den eneste som fikk overraskelse denne gangen var vel kanskje du som så for deg at det kom noe? :)

 

Nei.. there are no words... I'm speechless :no:

...du burde kanskje fjerne "Dr."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha. Men gleder meg, tror jeg bare venter til det kommer ut i Nov nå, ikke tenker på det mer til tiden kommer :p
Jeg skal sørge for å stadig sende deg en liten PM med: "Husk på NXE, en stund til det kommer enda! skulle du ikke ønske at det var her nå?" :tease:

 

:!:

Lenke til kommentar
Men hva skjer med det øverste? har man liksom startet halo der eller? Er man inne på halo seksjonen i mine spill eller hva?

Hmm.. Eg har opplevd noko liknande når eg skulle laste ned noko Gears Of War greier. Eg trur det er sånn eigen "download" seksjon, som kjem for nokre spesielle spel.

Lenke til kommentar

scene it spillet som kommer 28 oct påstår at de blir de første som inkluderer de nye retardene, eller var det avatarer?

 

Men høstupdate er jo bare en spekulasjon her også

 

anyway, http://www.pwnordie.com/blog/posts/3954

 

Scene It? Box Office Smash” also is Xbox 360’s first game to debut with the New Xbox Experience’s player Retards

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...