Jozan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Neida, ingen gamere vil nok saksøke dem. Amerikansk "holiday season" regnes ofte som tidsperioden fra thanksgiving og fram til nyttår. Så.. de har ennå litt tid på seg.Den som venter på noe godt.. osv.., Den eneste som fikk overraskelse denne gangen var vel kanskje du som så for deg at det kom noe? lol omfg, les innlegget/innleggene da... skriver jo at jeg egentilg vet at det ikke kommer, eller kom da Den eneste som fikk overraskelse denne gangen var vel kanskje du som så for deg at det kom noe? Nei.. there are no words... I'm speechless ...du burde kanskje fjerne "Dr." Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Haha. Men gleder meg, tror jeg bare venter til det kommer ut i Nov nå, ikke tenker på det mer til tiden kommer Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Haha. Men gleder meg, tror jeg bare venter til det kommer ut i Nov nå, ikke tenker på det mer til tiden kommer Jeg skal sørge for å stadig sende deg en liten PM med: "Husk på NXE, en stund til det kommer enda! skulle du ikke ønske at det var her nå?" :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hahaha. Leave me alone, I am innocent Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det ser faen meg ikke dårlig ut! Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 I think I have to puke! Neida. Men se på gamercard greiene oppe i høyre hjørne.. blæch.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Haha ja det var litt, ehm, homoseksuelt? Uten at det er noe ille, ikke misforstå meg Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Men hva skjer med det øverste? har man liksom startet halo der eller? Er man inne på halo seksjonen i mine spill eller hva? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fanen ta de bildene da, trodde det var kommet ut jeg nå. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Men hva skjer med det øverste? har man liksom startet halo der eller? Er man inne på halo seksjonen i mine spill eller hva? Hmm.. Eg har opplevd noko liknande når eg skulle laste ned noko Gears Of War greier. Eg trur det er sånn eigen "download" seksjon, som kjem for nokre spesielle spel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er sånne bilder som får meg til å elske den nye updaten, men så kommer bilder av Avatarene... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nye utsenet er bra det, bare de dukke folkene man må ha som ødlegge -.- Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 det er slik microsoft skal kapre ps3 ungan Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 det er slik microsoft skal kapre Wii ungan Fixd. PS3 har nemlig ikke noe fler "ungar" enn Xbox 360. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 det er slik microsoft skal kapre Wii ungan Fixd. PS3 har nemlig ikke noe fler "ungar" enn Xbox 360. Kansje stjele wii sine unger + alle de ungene som ikke har konsoll enda. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men hva skjer med det øverste? har man liksom startet halo der eller? Er man inne på halo seksjonen i mine spill eller hva? Det er inne på det nedlastbare innholdet til Halo 3 på Marketplace. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) scene it spillet som kommer 28 oct påstår at de blir de første som inkluderer de nye retardene, eller var det avatarer? Men høstupdate er jo bare en spekulasjon her også anyway, http://www.pwnordie.com/blog/posts/3954 Scene It? Box Office Smash” also is Xbox 360’s first game to debut with the New Xbox Experience’s player Retards Endret 7. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå