Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere enn meg som nettopp datt ut av Xbox Live? Satt og spilte, plutselig stod det 'disconnected from Xbox Live', og nå failer den når jeg kjører connection test..

Skjedde samme her, var midt i en 1v1 klanmatch som jeg ledet klart også -_-

Surt.

Stikker og spiller fotball heller!

Lenke til kommentar

Jævlig irriterende. Men rart det er andre som er på? Tror ikke det er en del av gårsdagens oppdatering.. Skulle ønske MS sjefen skulle ha et nytt nettmøte, skulle likt å vite hva det er og hvorfor ikke vi får beskjed. Håper de kommer med en forklaring og en unnskyldning1

Lenke til kommentar
Fordi han er sikkert like lat som meg og orker ikke å måtte trykke på knappen på selve konsollen :p

Men du må jo stå opp og sette inn plata uansett?

Jaja, samma det.

Det er egentlig det eneste jeg klager på når det gjelder xboxen. Har lest her at en syns at den menyen som er på xboxen idag er tungvindt og virkelig trenger en oppdatering, men jeg syns det funker bra jeg. Det å kunne f.eks. trykke på "Y" når du har "markøren" på den nederste knappen (der du ser hvilket spill du har i maskin) er egentlig det eneste jeg klager på. Ja, jeg vet jeg må reise meg fra stolen uansett, men som sagt det er ikke mye annet jeg ville endret på.

Men det betyr ikke at jeg ikke gleder meg som en unge forde xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...