~ David ~ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Flere enn meg som nettopp datt ut av Xbox Live? Satt og spilte, plutselig stod det 'disconnected from Xbox Live', og nå failer den når jeg kjører connection test.. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Flere enn meg som nettopp datt ut av Xbox Live? Satt og spilte, plutselig stod det 'disconnected from Xbox Live', og nå failer den når jeg kjører connection test.. Skjedde samme her, var midt i en 1v1 klanmatch som jeg ledet klart også -_- Surt. Stikker og spiller fotball heller! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg har folk på vennelisten som spiller da, hvertfall i følge profilen min på xbox.com.. Håper det løser seg snart, har ikke lyst til å spille fotball Endret 1. oktober 2008 av This is David Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har folk på vennelisten som spiller da, hvertfall i følge profilen min på xbox.com.. Håper det løser seg snart, har ikke lyst til å spille fotball Jeg får ikke signet inn engang.... arhg endelig tenkte jeg å spille litt Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 funker fint her, spiller snooker men det fins ingen andre i verden som spiller live. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Irriterande altså. Teit at dei ikkje klarer å ordne alt i løpet av EIN downtime, så må dei køyre ein ny uanmeldt downtime Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jævlig irriterende. Men rart det er andre som er på? Tror ikke det er en del av gårsdagens oppdatering.. Skulle ønske MS sjefen skulle ha et nytt nettmøte, skulle likt å vite hva det er og hvorfor ikke vi får beskjed. Håper de kommer med en forklaring og en unnskyldning1 Lenke til kommentar
duda Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg sliter også med å komme inn på live nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trykket bare Sign in to Xbox Live jeg så var det i boks. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nede igjen. FUCK. Kan ikkje seia eg har fått så veldig mykje valuta for pengane då eg først investerte i gull-abonnement for ein halv månad sidan Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Uheldig med timingen på kjøpet der ja Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er du inne no Lakus? Er det berre eg som skal ha problem AKKURAT i dag (når eg for ein gongs skuld ligg LITT på forskudd med lekseri!)? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jepp, jeg er inne. Profilen min logget seg ikke inn på Live automatisk. Men trykket bare "Sign in to Xbox Live" og det var det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er inne igjen no.. Er spent på kor lenge det varer Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nede her også. Men er visst litt opp og ned, avogtil går testen igjennom, avogtil ikke.. Noen som vet hvorfor nå? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Funker helt fint her. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jævlig sprøtt. Var inne en god stund, men nå plutselig.. bam! borte igjen. Jeg forventer en skikkelig forklaring i morra! faen faen Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ...og inne igjen. jævla fjas. nå tar jeg kvelden, gidder ikke føkke mer i dag. faen. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fordi han er sikkert like lat som meg og orker ikke å måtte trykke på knappen på selve konsollen Men du må jo stå opp og sette inn plata uansett? Jaja, samma det. Det er egentlig det eneste jeg klager på når det gjelder xboxen. Har lest her at en syns at den menyen som er på xboxen idag er tungvindt og virkelig trenger en oppdatering, men jeg syns det funker bra jeg. Det å kunne f.eks. trykke på "Y" når du har "markøren" på den nederste knappen (der du ser hvilket spill du har i maskin) er egentlig det eneste jeg klager på. Ja, jeg vet jeg må reise meg fra stolen uansett, men som sagt det er ikke mye annet jeg ville endret på. Men det betyr ikke at jeg ikke gleder meg som en unge forde xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå