RBW Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 OCZ lanserer nå en bærbar datamaskin som man i stor grad kan bygge selv. Les mer Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Veldig interessant! Trenger en oppgradering på bærbarfronten snart. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ville vært kult dersom man også kunne velge skjermspesifikasjoner, da kunne det vært aktuelt.. Dette er vel mer for dem som vil skryte av å ha bygget selv. Hva putter man i selv her? Skjermkort, CPU, RAM, og HD? Hvor stort er utvalget av skjermkort til slike PCer? Er disse endelig standardiserte nå? OK, det stod noe om skjermkort Men det er uansett ikke rare valgene man har da. Endret 15. juli 2008 av kindings Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skal gå over til stasjonær spillmaskin, så kan vel komme til å bytte ut XPS'en med noe sånt. Den hadde egentlig pen design. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dette er altså en compal, i IFL-9x-serien, er kun OCZ som klistrer på sitt klistermerke, akkurat som multicom.no... Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Denne pcen var jo dritstygg, ville ikke hatt en om noen så kastet den etter meg! Lag finere pcer Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Denne pcen var jo dritstygg, ville ikke hatt en om noen så kastet den etter meg! Lag finere pcer syns den var veldig "stilren" og pen jeg da men Lenke til kommentar
Intern Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kanskje han er en av de som liker denne bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå