thomaro Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Har noen tips til hvilken PDA jeg bør kjøpe? Jeg skal hovedsakelig bruke den sammen med en GPS, og til surfing på nettet gjennom mobiltelefonen. (Håper at jeg skal finne et program til den hvor jeg kan laste inn kart etc.). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 En tungsten T blir nok det billigste... Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 En tungsten T blir nok det billigste... Hvordan er størrelsen på GPS kartene på Palm? Jeg har en garmin etrex vista som har 24mb minne og synes det er i minste laget. Lenke til kommentar
compaq_jepp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har noen tips til hvilken PDA jeg bør kjøpe? Jeg skal hovedsakelig bruke den sammen med en GPS, og til surfing på nettet gjennom mobiltelefonen. (Håper at jeg skal finne et program til den hvor jeg kan laste inn kart etc.). Jeg har erfaring med en compaq håndholdt og er veldig fornøyd, la meg bare si at den har fingerantrykk gjennkjenning. sjekk www.compaq.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå