FuzzFuet Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei! Husker første gangen jeg fikk spille PS1. Fikk låne en PS1 i 2uker mens søskenbarnet mitt var på ferie som bursdagsgave Og da fikk jeg med to spill og det var GT1 og Driver 1. Ble helt oppslukt i Driver og spilte det nesten 24/7 i de to ukene Er det mulig å få det til PS3 siden den kan spille PS1 spill? Må jeg laste det ned via PSstore eller kan jeg kjøpe det og spille fra disk? Om det er mulig å få tak i lengre da.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_sour...6480&site=6 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Greit å bruke Google FØRST Endret 16. juli 2008 av Camrot Fjernet unødvendig quoting Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvis du bor i oslo så jeg faktisk ett brukteksemplar på Gamestop på Gunerius. Kosta 39,- eller noe. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eg har mitt eksemplar trygt i hylla mi.. har testa det på ps3en... første so slo meg var kor rævva grafikken egentlig var.. kan ikkje huksa det var sånn;) Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Greit å bruke Google FØRST Hva er google? Hvis du bor i oslo så jeg faktisk ett brukteksemplar på Gamestop på Gunerius. Kosta 39,- eller noe. Kjøper spillet og sender det til meg du Eg har mitt eksemplar trygt i hylla mi.. har testa det på ps3en... første so slo meg var kor rævva grafikken egentlig var.. kan ikkje huksa det var sånn;) Hehe, testet noen GameCube spill på den nye Bravia 40" W4000 Tv-en i går og ble litt skuffet over grafikken, den var jo "syk" i GameCube sine glansdager Lurer på om vi synes det samme om PS3 om 7 år Endret 16. juli 2008 av Camrot Fjernet unødvendig quoting og spoilere Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hehe, testet noen GameCube spill på den nye Bravia 40" W4000 Tv-en i går og ble litt skuffet over grafikken, den var jo "syk" i GameCube sine glansdager Lurer på om vi synes det samme om PS3 om 7 år Skulle ikke forundre meg... Er mange spill jeg har forestilt meg i hodet mitt, og ønsket å spille igjen. Blir skuffet over grafikken HVER gang Så for meg Return to Castle Wolfenstein som den reneste spillefilmen i hodet. Og så prøvde jeg det igjen... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Du kan kjøpe mitt for en billig penge. Send PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå