Cpt Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Satt på et LAN sammens med noen kompiser, så ble 2 jenter og en kopp fyrt opp, han ene begynte å spy av filmen :!: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Syns 8 girls no cup er vell så morsom som 2 girls 1 cup Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Syns 8 girls no cup er vell så morsom som 2 girls 1 cup Den var jo faen meg like ekkel Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Enda en ny video? Du kan se på det slik: 2girls1cup*4=8 girls, no cup, but lots of poop! Satt på et LAN sammens med noen kompiser, så ble 2 jenter og en kopp fyrt opp, han ene begynte å spy av filmen :!: CPT, har du CP? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg tror vel heller at det skal bety Captain. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 CPT, har du CP? Hva mener du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 CPT er vanlig engelsk forkortelse for captain. Så for å si det on-topic, der dreit du deg ut. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 CPT er vanlig engelsk forkortelse for captain. Så for å si det on-topic, der dreit du deg ut. "Nei, kødder du?"...! Navnet var bare komisk så jeg spurte: "Har du Celebral Parese"? OT: BURNT! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Enda en ny video? tongue.gif Sure is. Dei brasilianarane kan verkeleg kunsten med å bæsje på kvarandre, og smøre det inn som lotion. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tenkte jeg bare måtte sitere Lord Grÿllwotth sin post fra en annen tråd Hmm. Var en periode der jeg slet med DIARE.. Fikk en dag Mai 2006 kraftig diare, filmet det med mobilen. Fyfaen det var BRA MYE DRITT! Aldri sett så mye dritt på engang! Lasta seff videon på YouTube og ante ingen fred og fare... Fikk så en melding fra en Tysk faen der han spurte om når min neste video kommer opp! Jeg tenkte WTF! Aner ingenting om at det fantes en slik FETISH. Sletta videoen... Aner ikke om jeg har den noen plass. Må lete. Har jo slik automatisk overføring når mobben kobles til dataen... Fikk ulra lættis når jeg leste den Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er for eksperimentering, men jeg snakker vel for de fleste her at dette blir vel en smule drøyt. Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Denne type eksperimentering er direkte kvalmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg