Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 La nå folk gjøre hva de vil. To piker + kopp. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dette er vel lov å kalle ekkelt? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 ufordøyd kjøttmiddag mmmhh.. eller det beste : brutal kaffemage der den 6 kannen kaffe går ned for dagen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette er vel lov å kalle ekkelt? Du er velkommen til å tenke sånn, men ikke dømme på bakgrunn av det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei, så klart. Folk kan fint være normale selv om de tenner på avføring. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kunne i tenkt meg eksplosiv diare i trynet Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) slett Endret 14. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 En venn av meg så en dokumentar om sånne som blan annet likte Scatsex. Mannen gikk rundt i en park og viste den forskjellige benker. Tisse-benken, Bæsje-benken og Spanke-benken Tror jeg aldri ville gått ut i en park og satt meg ned og ventet til noen kom og bæsjet meg i trynet. Hvorfor vil folk gjøre det i en park, er det ikke veldig udigg og gå hjem fra parken med masse dritt i hele trynet ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ikke hvis det tenner deg, er det? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 En venn av meg så en dokumentar om sånne som blan annet likte Scatsex.Mannen gikk rundt i en park og viste den forskjellige benker. Tisse-benken, Bæsje-benken og Spanke-benken Tror jeg aldri ville gått ut i en park og satt meg ned og ventet til noen kom og bæsjet meg i trynet. Hvorfor vil folk gjøre det i en park, er det ikke veldig udigg og gå hjem fra parken med masse dritt i hele trynet ? Det er vel ikke nødvendigvis I PARKEN de gjør det ? Det var vel kanskje at den og den benken satt folk på hvis de ville ha kontakt med andre som hadde samme interessen, eks scatsex. Så gikk de sikkert til et litt mer diskrè sted for å utføre det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er vel ikke nødvendigvis I PARKEN de gjør det ? Det var vel kanskje at den og den benken satt folk på hvis de ville ha kontakt med andre som hadde samme interessen, eks scatsex. Så gikk de sikkert til et litt mer diskrè sted for å utføre det.. Stakkars gamle damen som bare setter seg ned for å mate duene.. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er ny i denne tråden og skjønte ikke tittelen!!! Hva er "scatsex"? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg er ny i denne tråden og skjønte ikke tittelen!!! Hva er "scatsex"? Kan umulig være så vanskelig å finne ut av, bla opp. Endret 16. oktober 2008 av xersess 1 Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 AHA! Spise andres dritt og sånt... æsj Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 De 2 jentene og koppen er blitt paysite av alle ting. Så nå funker ikke det som viral-mail lengre. Har vært sånn i ett år snart. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvis man googler 2 girls 1 cup kommer man jo rett inn på videoen gjennom første linken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Åja. Men den orginale URL'n er hvertfall paysite. Den man sendte rundt til alle og enhver fordi de ikke visste hva den var. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Da får du bytte om på bokmerkene dine 1 Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Da får du bytte om på bokmerkene dine Men skrivebordsbakgrunnen står der fortsatt1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Mener vi kom frem til at 2g1c er litt fake, fordi de har trøkket noe oppi rompa med sprøyte som hun så trøkker ut igjen. Ser alt for kremete ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg