Lindoniel Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Huff, neitakk! Kjenner jeg blir mildt dårlig når jeg leser om og tenker på det Men for all del, kjør i vei! Scatsex for de som vil, ikke jeg nei! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 også har jeg litt problemer med å skjønne hvor sex kommer inn i bildet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Trodde scat var sånn "skippetyskubskub dabadabadaa!"-opplegg, men uansett så ser ikke scat, anal, wet osv. ut som noe for meg. 2girls1cup... Ewww! Lenke til kommentar
Gjest Hei Hei ^_^ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg feis noe forferdelig på en dame som ga meg head etter en vel så fuktig kveld. Har jeg hatt scat sex da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei, vettu hva. Ikke min kopp med te akkurat. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 For å si det sånn så syns jeg det er mildt sagt ekkelt , kan ikke skjønne at noen orker det, men de får drive på med det de som liker det. Hva er galt med normal sex uten at noe absolutt må komme ut av toern? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er noe jeg aldri har eller kommer til og prøve, det virker udigg. Men vet jo at det finnes sære innteresser. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 4 pizza , 12 øl å en kebab med ekstra hot saus Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 dagen derpå . vekker henne med en dæsj i trynet. ren kloakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) biboboboropoop! Men ontpc: Har aldri prøvd det og kommer aldri til å prøve det. Eksperimentering sier noen, men når det vekker kvalme i meg bare noen nevner at de tenner på det, så er det ikke noe jeg vil finne ut noe mer av. Uheldig å ha ramla over noe på nettet som innebærer en kopp og to jenter, som fikk undertegnede til å ønske å formatere hodet sitt. For meg er det vanskelig å forestille meg at noen faktisk liker dette, men de synes sikkert det er forkastelig at jeg nyter vanlig misjonær og doggy, i såkalte "normale" former. Men for all del. Det er selve handlingen og ikke menneskene, jeg finner forkastelig. Endret 10. oktober 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Isj scatsex virker regelrett jævlig, lurer virkelig på hva det er tilhengere av denne formen for sex, finner tennende. Altså, å få avføring på seg selv, evt spise det, og/eller se på at noen gjør det samme. Tanken på hvor det kommer i fra, hva det innholder, lukt og evtuell smak er overvelmende. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fks ufordøyd mais etter grillpartyet Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 2girls1cup... Ewww! Skulle til å nevne den der ja. Har heldigvis ikke sett den selv, men sier det som en advarsel! IKKE se dette klippet/denne traileren. Den har fått de fleste til å brekke seg. SYKT. OT: Scat sex er ekkelt og er noe jeg aldri kunne tenkt eller drømt om å prøve. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det absolutt lengste jeg kunne strukket meg til, må være anal... Når det beggyner å involvere bæsj og tiss (og promp for den saks skyd) blir det bare kvalmt Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Haha, kan se for meg prompe sex, blir prompet i trynet og slikt Men jeg bruker denne tråden litt. Hvordan funker egentlig Scatsex? Har litt problemer med og se for meg hvordan man driter og puler samtidig ? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 SÅNN ER DET BARE!! Du kan lett drite å pule samtidlig!! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er kluet at driten skal inn i munnen? Såg en film når jeg var i militæret hvor en dama bæsjet ned i kjeften på en annen dame. Sprutbæsj av dimensjoner. Av en eller annen grunn så hadde man mye "moro" med å snakke om damer som bæsjet på hverandre der jeg var stasjonert. Uansett, den filmen var ikke et vakkert syn for å si det sånn. Noen liker fete damer og noen liker bæsj. Forstå seg på det den som kan... Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) . Endret 14. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Scatsex kan variere veldig, man ser som oftest folk som driter i munnen på hverandre, eller smører det på hele kroppen for å så pule Fristende, nooot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg