Alastor Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kjapp rydding er igjennomført. Skal man bare tulle, har vi en humorkategori over there *peke* Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ikke interessant. Wet er en ting, det kan sikkert være moro hvis man er i dusjen og får et innfall. Men avføring, hallo000? Yuck. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg tror aldri jeg hadde fått det innfallet å begynne å tisse på hverandre i dusjen heller, men det er kanskje bare jeg som er rar Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Tja, er nok ikke min greie, men om jeg var i lag med ei jente som absolutt ville prøve så ville jeg ville ikke sagt nei. Det meste er til for å prøves Og om noen andre vil bli pissa på så går da ikke det utover meg? Men så er jeg nok ganske sadistisk også da Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Er en smakssak. Selv om de fleste sier at de aldri ville prøvd det, kan det jo være noen av dem ville satt pris på det om de først fant motet til å prøve Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 1 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Piss er en sak, det er ganske harmløst hos friske mennesker. Bæsj er derimot fullt av farlige bakterier. Jeg hadde ikke turt å drive med det. For meg personlig er det helt utelukket, men kan til en viss grad skjønne at noen tiltrekkes av det. Det fins knapt noe som er mer tabu innen det som er lovlig å gjøre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg ville nok vært villig til å prøve wet om partneren min ville det, men scat er jo potensielt FARLIG. Ergo big no-no for meg. Kjenner folk som har prøvd, da. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 riktig/eplefe: Bare sånn av ren nyskjerrighet, hvor dere har det i fra at det er farlig? Trodde begge typer avføring var ca like sterilt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Om lag 75 % av et vanlig tilfelle av menneskeavføring er vann. Denne prosentandelen forandrer seg: diaré inneholder mer vann enn gjennomsnittlig, og dessto lenger avføring befinner seg i tarmen, jo mindre vann blir igjen i den. Av de gjenværende 25 % vil 1/3 (eller om lag 1/12 av totalvekten) være døde bakterier. Urinen innholder i utgangspunktet få bakterier, men etter en liten stund i luft vil det dannes bakterier som formerer seg raskt. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Eplefe: Det sa jo egentlig ikke all verden. Vann er jo ikke farlig og døde bakterier høres ikke spesielt farlig ut? Dere har sikkert rett, bare nyskjerrig Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Potensielt farlig. Tarmbakterier i seg selv er ikke bra, og andre virus og parasitter kan smitte via bæsj. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 ja, skjedde på uhuell og var ikke spessielt opphissende. Men kan vel ikke kalle det scatsex? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vel, det var ikke meningen, men vi gjorde oss ferdig til tross for at det var litt bæsj tilstedet Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jølle_* Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Poenget med scat er at det er så ekkelt at det tenner. Det kommer brune klumper ut av en ellers ganske fin rumpe. Jeg hadde den feishismen av at i fantasiene mine satt verdens fineste jenterumpe på trynet mitt og jeg slikket til jeg fikk en slags feedback i form av noe som kom ut av den rumpen. Første gang jeg opplevde det gikk det kort tid før jeg gikk ut for å spy. Det er en ganske intens smak, for ikke å snakke om lukten. Andre gang var akkurat det samme. Tredje gang var mye verre. Men så ble jeg vant til det. Hun sa "Vil du dette virkelig igjen? Jeg har mye på lager, og det er blaut". Jeg sa ja. Jeg hadde en plan med å ferdigstille dette fetishistiske prosjektet. Planen min var at uansett hvor mye som kom ut av den rumpen hennes skulle det gå inn i kjeften min, og vi satte i gang. For jeg hadde sagt til henne at jeg ville gå vekk om jeg fikk for mye. Hun satte i gang, og jeg ville ikke være den første som feiget, og det ville ikke hun heller, så det ble en episode der hun presset så mye hun kunne fra rumpen sin inn i munnen min. Det var så ekstremt ekkelt at jeg tillot det å skje, og å ha kjent smaken før gikk det greit og det var total undertrykkelse/lederskap/fetishisme/fantasi som det holdt. Da hun var ferdig spurte hun om jeg ville spytte det ut i en pose jeg hadde. Jeg sa nei. Det var litt greit å ha det i munnen for det smakte egentlig ikke så mye mer annet enn maten fra kantinen på jobben. Jeg tygget litt på det og svelgte det. Ikke lenge etterpå konkluderte hun at jeg var en syk person og hun slo opp med meg der argumentet var at jeg spiste sånt. Min egen konklusjon er at ting i sexlivet blir for tullete etterhvert når man lar fantasiene gli rundt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) fjernet kommentaren min da det ikke er særlig relevant for tråden... enjoy Endret 2. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vel. Det blir jo som "utvendig analsex", eller hva? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 det gjør det vel ikke? er ikke akkurat noen fan av rumpehull i det hele tatt, men det behøver jo ikke ha noe med avføring å gjøre? Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 det gjør det vel ikke? er ikke akkurat noen fan av rumpehull i det hele tatt, men det behøver jo ikke ha noe med avføring å gjøre? Hva da? Scat eller anal? Det er vel ganske etablert her i tråden hva scat innebærer nå. OT: Nei, uff. Mulig noen liker det, men denslags er bare nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg