Ganjapiken Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er vel bæsj og tiss i sammenheng med sex hvis jeg ikke tar feil. Jeg har aldri prøvd det og kommer aldri til å prøve det heller. Jeg synes det høres bare ekkelt ut. Men alle til hver sin greie.. Lenke til kommentar
huuusj Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er det virkelig mange av Norges befolkning som har prøvd scat? Har du? Fortell om dine opplevelser Har du prøvd det da Ganjapiken? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg utlover en dusør på 1 stk e-klem til de som innrømmer dette med full profil. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er det virkelig mange av Norges befolkning som har prøvd scat? Har du? Fortell om dine opplevelser Har du prøvd det da Ganjapiken? Nei ho er Ganja-piken. Likte namnet eg! Har ikkje prøvd "scat" nei. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, og jeg har ingen planer om å teste det ut heller Helt greit at folk tenner på forskjellige ting, men jeg tror ikke jeg er åpen nok til å klare å være sammen med en som f. eks ønsker å tisse på meg. Eller bæsje. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Scat er en veldig sjelden fetisj, kan bli vanskelig å finne noen her inne. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Et tulleinnlegg er slettet. Vennligst hold dere saklige om dere ønsker å delta. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har ikke prøvd scat. Det frister ikke akkurat. Prøvd wet en gang da, men det fristet ikke til gjentagelse. Fant ut at det ikke er min greie. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er ganske så populært i japanske lavbusjett voksenfilmer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 2 innlegg til forsvant, svar trådstarter eller stikk et annet sted for å ha det gøy. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har en kompis som tissa på dama si og hu tissa på han i dusjen. De gjordet det med vilje. Personlig synes jeg det er litt ekkelt, men så er jo jeg ganske konservativ av meg og da En annen kompis tissa også på dama si i dusjen fordi han måtte tisse og ikke klarte å holde seg. Hu tok det ikke ille opp hu heller. Folk er rare altså. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 ...men dette er wet og ikke scat... Lenke til kommentar
support81 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Høres nesten ut som skikkelig drittsex Har ikke forsøk og synes nok heller ikke at det frister noe serlig, men drev en av kondomeriets butikker en gang i tiden og vi fikk da en del forespørsel em det var noe spessielt en brukte for å vaske seg med etter scatsex/kaviarsex Så joda det finnes faktisk noen som liker denne typen for sex, men tror dem med mest erfaring innen dette sitter på helt andre forumer Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 griseri sier nå jeg da men. . folk kan da ha sine egene fantasier om devil jeg kommer aldri til og drite på noen eller blir poopa på. . at jeg ikke kommer til og jeg skyte en stråle på noen i dusjen kan jeg ikke love Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Haha, morsom og litt små-ekkel tråd. Jeg er for eksperimentering, og ville vurdert det om kjæresten hadde spurt om jeg ville prøve. Men måtte nok dessverre avslått! Dette blir rett og slett litt for "ekkelt" -i mangel av et bedre ord- for meg. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nei fysjom, hold det for dokke sjøl. finner ikkje bæsj serlig tennande akuratt Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nei fysjom, hold det for dokke sjøl. finner ikkje bæsj serlig tennande akuratt Som sagt lenger oppi tråden her: Det er en sjelden fetisj. Ikke alle som tenner på det (bare sånn for ordenhets skyld: Jeg har ikke prøvd det, og har heller ikke lyst til å prøve det.. Det høres ekkelt ut.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg