Gå til innhold

Ny side med Dreamweaver 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i helsike bruker du layers!?

Fonten ser stygg ut...men du vet vel hva vi her på webdesign forumet synes om Times New Roman ;)

Logoen var stygg som bare f***. Den burde du endre på.

Og en ting til...hva er meningen med siden? Hvis du satser på (slik andre har gjort) utkonkurrere hw.no whatsoever...glem det.

Finn heller på et nytt konsept.

Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar

Foresten, jeg har oppdatert den nå, men jeg vil ikke skifte design fordi jeg syntes dreamweaver er drit vanskelig å bruke (til å lage ordentlig design mener jeg). Men jeg kunne godt trengt noen bra linker til websider hvor jeg kan få javascripts og gif og alt det der. Men ikke PHP og det der fordi jeg klarer ikke å sette det opp.

Takk for all hjelpen :D

Lenke til kommentar

Du bruker ikke dreamweaver til selve designet. Først lager man som regel en skisse med f.eks Photoshop, og når man er fornøyd så klipper man bildet opp i små deler og limer det inn i dreaweaver. Så lager du selve siden.

Utifra det jeg ser på siden din, så tror du vel kanskje at _alt_ lages i DW?

BTW: Hva handler siden om?

Lenke til kommentar

Et tips til, hvis du vil at siden skal virke seriøs, så bør du nok fjerne slike ting som dette:

...og som vi har sagt før, vi gjør gjerne de neste 5 brukere til moderatorer hvis de ikke tuller på forumet...

og

Denne mobilen skal Carl Christian kjøpe i april/mai. Når han kjøper den, vil den bli testet

Dette drar ned "seriøsiteten" på siden...

Lenke til kommentar

nok en gang ville jeg inn i gjestboken men det gikk ikke denne gangen:

Not Found

The requested URL /ssi/guestbook/guestbook.phtml was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Prøvde nå med IE. Tror du har fått en p inn mellom . og html...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...