uranus Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har laget ny webside med Macromedia Dreamweaver 4 nå. Den er selvfølgelig ikke ferdig enda, men hva syntes du om den nå. www.3pm-musikk.tk Jeg er ikke proff eller noe sånt, men jeg prøver Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvorfor i helsike bruker du layers!? Fonten ser stygg ut...men du vet vel hva vi her på webdesign forumet synes om Times New Roman Logoen var stygg som bare f***. Den burde du endre på. Og en ting til...hva er meningen med siden? Hvis du satser på (slik andre har gjort) utkonkurrere hw.no whatsoever...glem det. Finn heller på et nytt konsept. Lykke til! :wink: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Må si jeg synes det var et litt dårlig design, og det er ikke mye som umiddelbart kan "rettes" på utenom skrifttypen. Anbefaler deg å begynne på nytt. Dessuten fant jeg aldri ut hva siden egentlig er om... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Foresten, jeg har oppdatert den nå, men jeg vil ikke skifte design fordi jeg syntes dreamweaver er drit vanskelig å bruke (til å lage ordentlig design mener jeg). Men jeg kunne godt trengt noen bra linker til websider hvor jeg kan få javascripts og gif og alt det der. Men ikke PHP og det der fordi jeg klarer ikke å sette det opp. Takk for all hjelpen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Du bruker ikke dreamweaver til selve designet. Først lager man som regel en skisse med f.eks Photoshop, og når man er fornøyd så klipper man bildet opp i små deler og limer det inn i dreaweaver. Så lager du selve siden. Utifra det jeg ser på siden din, så tror du vel kanskje at _alt_ lages i DW? BTW: Hva handler siden om? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Et tips til, hvis du vil at siden skal virke seriøs, så bør du nok fjerne slike ting som dette: ...og som vi har sagt før, vi gjør gjerne de neste 5 brukere til moderatorer hvis de ikke tuller på forumet... og Denne mobilen skal Carl Christian kjøpe i april/mai. Når han kjøper den, vil den bli testet Dette drar ned "seriøsiteten" på siden... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Takk for tipsa, skal jobbe med dette snart. Gidder ikke akkurat nå Lenke til kommentar
Klette Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 beklager å måtte si det, men det er noe av det styggeste jeg har sett... Søk litt rundt på tutorials med Photoshop og lignende.. :urk: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 tenkte jeg skulle se litt på gjesteboken jeg, men da skjedde dette: [an error occurred while processing this directive] Bruker Opera og det er godt mulig at det bare er serveren. Lenke til kommentar
puta Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 åssen program bruker du for å legge ut siden på lycos.co.uk. Jeg får det ikke til. Kan noen hjelpe meg. jeg bruker cute ftp men jeg klarer ikke logge inn. . Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 ws_ftp Jeg har begynt å lage siden med masse flash. Bruker Swish 2 og web hjelp. Så ikke si noe om siden nå fordi jeg skal jobbe en stund med den før jeg uploader den. Takk for all hjelpa 8) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 nok en gang ville jeg inn i gjestboken men det gikk ikke denne gangen: Not Found The requested URL /ssi/guestbook/guestbook.phtml was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Prøvde nå med IE. Tror du har fått en p inn mellom . og html... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Ja, men nå har jeg begynt å lage ny side. Adressa blir det samme. Siden blir mye bedre tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå