SUPERJANNE Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 jeg avinstallerte bossprefs og tok en restart. nå finner ikke itunes den eller ziphone. skjermen står bare å viser eple også byttes med hvite og sorte striper. kan noe please hjelpe! det ble litt krise i heimen nå! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hola! Dette skjedde med meg igår! Skal love deg at blodtrykket steg ett par hakk da. Men det finnes nok en løsning.. Hold inne "tilbake"-knappen, og "Power"-knappen samtidig. Altså de to knappene som finnes på telefonen. Hold dem nede til iPhonen går helt av. Dette tar ca. 25sek. Finn fram kabelen. Hold inne "tilbake"-knappen når du setter i kabelen. Og ikke slipp før Bootloader-bildet er kommet opp. (Ett bilde av iTunes-logoen, og en USB kabel). Nå skal iTunes finne telefonen. Når den har funnet den, så er det beklageligvis ingen annen utvei enn å trykke "restore". Merknad: Fungerer det ikke første gang, så la telefonen få lade seg litt. Fungerer det ikke, så bare lag en lyd her du. Endret 15. juli 2008 av Steffen Moss Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Hei du Steffen Moss! nå reddet du livet mitt her så og si! det funka, har gjenomrettet og kjørt Ziphone, nå synker jeg med itunes. Tusen tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå