Gripne Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Var litt uheldig i går og klarte å miste Iphonen i bakken og nå virker ikke nedre del av touchskjermen. 3/4 av touchskjermen virker fortsatt og telefonen er jo i den forstand fullt brukanes, men på tastaturet virker ikke lenger 7,8 og 9 tallet, og heller ikke nederste ikonene. Noen som har noen som helst ide om dette er noe som er verdt å fikse på? Jeg har den gamle amerikanske versjonen om det har noen betydning. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dette skjer ofte! Jeg leste at det er ett par stk. som klarte å fikse det ved å restore iPhonen i iTunes. Du kan jo prøve dette, ellers kan du ta kontakt med Dr. iPod, og spørre ham om hvor mye han eventuelt skal ha for å fikse det. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tviler på at en software-endring kan rette på en åpenbar fysisk feil. Du får nok neppe utøvd service på den i Norge, så da er nok det eneste alternativet å få det gjort i USA, og det tror jeg ikke er noe å satse på. Beklager. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Leser du ikke postene du? Dr.iPod fikser iPhones i Norge. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg leser poster, jeg stoler bare ikke random wannabe-folk Lenke til kommentar
eikum Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ehh.. han er jo langt ifra wannabe for å si det sånn! Han har holdt på med dette i mange år, så han vet hva han driver med. Kanskje en grunn at alle på mac1.no sier at man må kontakte Dr.iPod om noe er fysisk ødelagt! Sjekk fakta og informasjon før du slenger ut sånn, takk. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dr. iPod vet hva han driver med. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg leser poster, jeg stoler bare ikke random wannabe-folk Random? LOL Er vel den minst tilfeldige personen i hele verden, kunnse sikkert satt sammen hvilken som helst Ipod eller Iphone i blinde..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå