hitokiri Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ligner på den synltynne Sony Ericsson W890i, men trolig mye billigere. Les mer Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 jippi! endelig en sony ericsson som ikke ligner på en annen mobil de allerede har laget! nei jeg trykket på feil bilde.. det var jo en HTC diamond istedet.. når skal SE lære? de lager de samme, kjedelige, stygge telefonene som er helt like fra tidligere modeller. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 W890i er jo ikke en stygg telefon, men det er dustete å kopiere på en slik måte. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Må si meg enig, SE melker mobiler i beste razr-stil. Hvorfor kan de ikke prøve å tenke litt annerledes noen ganger? Litt mer xperia-konsept, eller noe neonode inspirert. De runde menyknappene har de spilt på siden W810i. Få inn nytt blod i designavdelingen! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Synes ikke Nokia er så veldig innovative heller. Blank, billig plast er jo gjennomgangstemaet deres. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skjønner det ikke selv. For 2-3 år siden var det nokia som hadde design-krise og dette utnyttet SE sterk på den tiden. De siste 2 årene derimot har de ikke kommet med annet enn tull. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Synes ikke Nokia er så veldig innovative heller. Blank, billig plast er jo gjennomgangstemaet deres. Det er sant, mye av det de lager er heller ikke noe å rope hurra for. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Synes SE var mye bedre før. De tidligere mobilene var langt mer spennende enn de i dag (da de kom ut), og det føles ut som de alltid kopierer sine gamle modeller. Jeg er skikkelig lei av alle disse "billigmodellene" deres, for de finnes det mange av. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, finn på noe nytt. Nokia lanserer i det minste ikke nye så ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg