hitokiri Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skulle vært sluppet i dag. Les mer Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ufattelig skuffet! Har skikkelig gledet meg til idag, så kommer denne beskjeden:( Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er snakk om 2 dager da, ikke verdens undergang Lenke til kommentar
Decurio Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Selv om muligens HTC Touch Diamond kjører en "beta" versjon av et slag som sin nettleser, må jeg si jeg er storfornøyd med nettleser-bruken i HTC Touch Diamond. Gleder meg til å oppdatere N95 8GB med den nye nettleseren også. Et par dager kan jeg alltids vente. Lurer litt på om de sliter med noen memory leaks. Min HTC telefon virker som den blir noe treigere en stund etter at jeg slutter Opera prosessen fra systemet. Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er snakk om 2 dager da, ikke verdens undergang Akkurat det vil nok vise seg om to dager Ville ikke akkurat veddet noe verdifullt på at det ikke blir utsatt ytterligere. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Opera Mobile 9.5 er forsinket. Er den virkelig det? Når var den planlagt lansert og når er ny dato? (Da tenker jeg selvsagt på den endelige utgaven, ikke noen uferdig utgave) Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Selv om muligens HTC Touch Diamond kjører en "beta" versjon av et slag som sin nettleser Det gjør den vel ikke. Men det er litt mer å jobb å få Opera til å funke på alle mulige telefoner istedenfor bare en enkelt Min HTC telefon virker som den blir noe treigere en stund etter at jeg slutter Opera prosessen fra systemet. Hvis den blir tregere etter at Opera er avsluttet er vel ikke det noe Opera har med å gjøre? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor?!! Vil ha 9,5 nå! Ikke utolmodig i det hele tatt..... Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=242798 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg