Gå til innhold

Acer Aspire.. Fjerne tastene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger å vite hvordan jeg får tatt vekk tastene trygt, uten at de blir ødelagte..

Det er mye støv osv der, vil få renser under... noen som kan gi meg tips om hvordan jeg gjør dette?

det er nor bare en måt eog fjerne de på og det er å brekke de forsiktig av.

men ville ikke anbefslt og fjerne alle tastene på et tastatur.

kjøp heller sånn tastatur rens og støvsug men en kraftig støvsuger på tastaturet.

(vist du skla fjerne alt ta bilde av tastauret før sånn at du vet kor knappene skla være)

Lenke til kommentar

det er nor bare en måt eog fjerne de på og det er å brekke de forsiktig av.

men ville ikke anbefslt og fjerne alle tastene på et tastatur.

kjøp heller sånn tastatur rens og støvsug men en kraftig støvsuger på tastaturet.

(vist du skla fjerne alt ta bilde av tastauret før sånn at du vet kor knappene skla være)

Er visst noen som allerede har bytta om på tastene sine?? :D

Det bør ikke være et problem å fjerne tastene, har gjort det selv, både på min gamle toshiba satelite, og min acer..

Bruk gjerne en neglfil eller noe annet stivt, tynt, men ikke skarpt eller spisst, så skader du ikke tastene, neglfil funker, det brukte jeg..

bare legg neglfilen(eller hva du enn bruker) under på høyre eller venstre side, og flipp opp tasten, det kan sikkert virke som du vil skade tastene, det er nok vanskelig, men JEG skvatt litt da jeg poppa de første tastene på toshiba`n min.. :)

MEN: om du ikke kjenner tastaturet godt, er det lurt å ikke fjerne alle på en gang. f.eks.:fjern (1234567890+\) først, så kan du fjerne (qwertyuiopå¨) osv, altså en rad eller to om gangen, og dersom du fjerner alle på en gang, men ikke får ting til å stemme, åpner du notepad eller lignende, og sjekker de der..

ELLER: du kan legge de som de sitter på tastaturet, på et bord eller lignende..

Null problem..

men om det kun er støv, og ikke noe kaffesøl eller sånt er det nok tilstrekkelig med en støvsuging.. ;)

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...