unwill Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hvem er best ? Fordeler: - - - Ulemper: - - - Lenke til kommentar
Milla Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Ikke noe svar, bare litt info: http://www.itavisen.no/art/1297877.html Bruker forøvrig KaZaA og har ikke sett grensesnittet til Morpheus, men er fornøyd som det er :wink: Lenke til kommentar
Mio Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 KaZaA har spyware, det har ikke Morpheus :smile: Men jeg bruker kaZaA for det. Mio Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Er det ikke akkurat det samme da? En kamerat av meg hadde begge to, og hvis han hadde kazaa oppe og prøvde å starte morpheus, kom bare kazaa-vinduet opp. Grensnittet er likt, utenom noen ikoner o.l. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 klin likt, temp filene blir til og med lagret som kazaadownloadxxxxxx.dat i morpheus. men som sagt morpheus er fri for spyware, den spretter opp noen ads i IE none ganger innimellom, men det kan fixes: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=579 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Direct connect om du har rask linje Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Jeg bruker bare Morpheus! Det er det samme programmet som Kaaza og Grokster! Det som er synd med disse programmene er at man ikke kan laste ned mp3 som har kvalitet høyere enn 128 kbps... Astalavista.com har en crack som fixer dette i Morpheus! Søk deg frem selv :smile: Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Kaaza og Morpheus bruker hverandres nettverk, så alle filene du finner på det ene, finner du på det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå