TSP Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 God morgen redaksjoner! Amobil.no trenger ikke å ta dette til seg, de lenker allerede til flere forumtråder på forsiden og jeg ber dem fortsette med det! Men dere andre synes jeg kan begynne med det, jeg ser hvertfall ikke lenker til forumtråder som dere vil trekke opp i fokus spesielt ofte. Synes det er en ypperlig måte å få flere folk til forumet og trekke frem emner så heldige brukere kan få flere svar på problemet sitt, eller en litt bortgjemt diskusjonstråd eller informasjonstråd kan få flere innspill og kommentarer. TSP Lenke til kommentar
Howard Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei og takk for tipset! Det skal vi definitivt følge opp! Vi har som mål å promotere gode forumtråder i langt større grad enn vi gjør per i dag Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Jepp, husk å trekke frem tråder fra både de som hjelper, informerer og spør Kjempefint at dere har tenkt å satse mer på det i nettverket! Amobil er hvertfall veldig flinke allerede. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vi setter forresten også stor pris på å motta tips om tråder som fortjener oppmerksomhet, på [email protected] Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Spørsmål angående tipsingen. Ser du drar inn Tek.no sin tipsadresse. Er det der det bør sendes uantsett hvilken av sidene forumtråden er relevant for eller bør den sendes til sidenes egen tipsadresse? Kan se for meg at [email protected] er det beste i og med at det vel kan føre til kjappere behandling(?) og for å sørge for at redaksjonenes egen tipsinnboks kun inneholder de mer viktige tipsene. Skal sende et tips om noen sekunder hvertfall Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis det er noen forumtråder som burde profileres på en av søstersidene i Tek-nettverket (Akam, Amobil, Gamer eller Hardware), så kan man bare sende mail til tips@[nettsted].no :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå