EmmJay Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Microsoft annonserte syngespillet Lips på sin E3-pressekonferanse i går kveld. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dette kommer til å reise Xbox-en som partykonsoll minst et hakk! Godt vi Xbox 360-eiere får litt partyspill vi også. Håper dog dette blir bedre enn Singstar. Nå er det riktignok en stund siden jeg spilte Singstar, og da til Playstation 2. Men så vidt jeg husker var det ikke snakk om å synge best, men å treffe tonene best. Så om man nynnet fikk man gjerne best score. Men gøy var det likevel om folk spilte med litt engasjement. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sammen med det nye party-systemet, Scene it? og alle "GameShow" arcade spillene som dukker opp med tiden kan 360'n bli en morokonsoll for alle og enhver! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 HELVETE FAEN! Hittil har GH eid alle "fester" herigårn... Og det var bra. Nå... alt ødelagt! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det blir vanskelig for MS og slå Singstar-fenomenet uansett. Nå har det blitt ett kjent merkevare, dermed vil flere heller velge Singstar framfor noe helt nytt og ukjent Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Singstar er til Playstation. Lips er til Xbox. Det vil kun være aktuelt for dei som har begge konsollane. Singstar er for øvrig eit mykje betre navn enn Lips. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Singstar er til Playstation.Lips er til Xbox. Det vil kun være aktuelt for dei som har begge konsollane. Singstar er for øvrig eit mykje betre navn enn Lips. Haha, altfor sant. Kan se for meg alle de som starter puberteten og ikke får lov til å kjøpe "Lips".. Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 det som er tøft er at man kan plugge inn mp3 spilleren og synge på sanger fra den en singstar som har bare et bestemt låt utvalg Lenke til kommentar
T homas Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 det som er tøft er at man kan plugge inn mp3 spilleren og synge på sanger fra den en singstar som har bare et bestemt låt utvalg Men hvordan vil dette fungere med tekster og poeng? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Eit godt spørsmål som endå ikkje har blitt besvart. Sidan det er tone og ikkje tekst som er avgjerande for kor mange poeng ein får kan det tenkast at du sjølv må ha teksten. Så lenge tonen er riktig så får du treff. Endret 15. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
stskjer Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Akkurat når folk hadde gått lei av Singstar og guitar hero var det store vorspiel spillet så kommer det ett nytt spill der du skal synge. Hører jeg mer listepop så spyr jeg. Gi meg rock og metal for faaaaen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 stskjer, til rock og metal har man Rock Band. La oss bare håpe at EA/MTV får ut fingern og får spillet lansert i Norge før 2-ern kommer i resten av verden. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kjempefin nyhet, ikke for min del, men for kvinnfolket mitt som liker disse typer spill. Grei julegave det, hvis det kommer ut til da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Singstar er tidenes party-spill, endelig kommer noe sånt til 360 også Den største nyvinningen med Lips er at man kan plugge til en mp3-spiller og synge med til musikken du måtte ha der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg