Jørgen Sørheim Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 du må ikke glemme det beste med opera.. MOUSE GESTURES! de er så geniale at det halve kan være nok! og du som disser opera.. et ord til deg: IDIOT! mouse gestures? big deal.. gå tilbake/gå frem i sidene du har sett, gjør du mye enklere ved å trykke på en av tommelknappene. stop? da trykker man på escape. reload.. trykk på f5. opera hadde sikkert vært en fin nettleser, hvis den: 1. kunne vise websider skikkelig 2. hadde en passord-funksjon som lagret brukernavn/passord i mer enn en side fremover. det er skrekkelig irriterende å logge inn, se på en side, for så å logge inn på nytt.. og gjenta dette. Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Bruker MyIE. I tillegg til den vanlige metoden med å stenge ut domener, så kan du justere hvor mange sekunder det kan gå før et nytt vindu åpner seg. Veldig effektivt og slipper å måtte legge til nye web-adresser hele tiden. Dessuten er MyIE stappet med masse andre muligheter - som at når du åpner nytt vindu så legger det seg ikke på oppgavelinja, men i en egen oppgavelinje i MyIE - Egen IP synlig i oppg.linje - Hastighet i oppg.linja +++ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 opera hadde sikkert vært en fin nettleser, hvis den: 1. kunne vise websider skikkelig 2. hadde en passord-funksjon som lagret brukernavn/passord i mer enn en side fremover. det er skrekkelig irriterende å logge inn, se på en side, for så å logge inn på nytt.. og gjenta dette. Den kan vise sider riktig. Prøv Opera 7.xx du. 605 som jeg liker best viser 98% av alle sider rett og det holder for meg. Har jo IE inne uansett. Du kan det med Opera7 , lagre slike ting. Du kan tilogmed logge inn med Wand. Sånn , nå har jeg knust argumentene dine. Har du noene flere ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Den kan vise sider riktig. Prøv Opera 7.xx du. 605 som jeg liker best viser 98% av alle sider rett og det holder for meg. Har jo IE inne uansett. eh, hvis opera er så genialt bra, hvorfor har du IE inne da? har prøvd tidligere versjoner av opera, og alle har vist de sidene jeg frekventerer på en helt annen måte enn de skal se ut. Du kan det med Opera7 , lagre slike ting. Du kan tilogmed logge inn med Wand. Sånn , nå har jeg knust argumentene dine. Har du noene flere ? jeg VET at opera har en fin wand-sak, og den var helt grei, den. hvis du leste posten min, så skrev jeg at opera logget meg ut rett etter jeg hadde logget meg inn. tenk på det sånn: 1. hovedside, er du ikke logget inn, får du login-screen. logger du inn, kommer du til: 2. "du har logget inn. klikk her for å gå til hovedsiden" *klikk* .. og: 3. tilbake til hovedsiden, men siden opera har logget meg ut i mellomtiden, får jeg opp.. gjett hva.. "knust argumentene mine" meg i rompen. opera er noe drit, punktum. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Vell man får jo lov og synes det man vil ,men jeg synes Opera er bedre. De 3grunnen er at man kan google med en gang , man kan zoome og at man kan søke på siden uten og klikke noe ekstra. Og IE har jeg jo fordi det fulgte med windows , har aldri tenkt på og fjerne det. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 www.opera.no Ingen over, ingen ved siden å jo da, MOZILLA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå