Nidhogg Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg lurer på hvor man kan får tak i et dugene gratis Anti-popup programm? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Vet ikke om det er gratis, men det er bra...norton internet security. Det bruker jeg og det er bra. Jeg fikk det gratis fra Telenor Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 og denne ble postet i ....søppel OMFG Lenke til kommentar
lauking Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Holder meg bare til den unnebygde pop-up blokkeren i Phoenix (light versjon av Mozilla) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 og denne ble postet i ....søppel OMFG Ja. Er ikke Popup søppel da?? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 jo, det er søppel... men programmet passer bedre under programvare.. så hvis du ikke har en popup side å vise oss så skal denne flyttes til programvare Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 www.opera.no Yes!!! Du kan enten sette den til å bare opne popups du har bedt om eller opne dei i bakgrunnen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 www.opera.no Bra det er noen som har forstått det. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Pop Up Stopper <--- den er bra Du finner den gratis på www.download.com Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 www.proxomitron.org .. ikke alle som gidder å bytte over til en substandard browser som opera, så da er proxomitron det beste alternativet. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Pop Up Stopper <--- den er bra Du finner den gratis på www.download.com Brukte den selv når jeg brukte IE! Fungerte knallbra! Lenke til kommentar
Tigerlilje Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 FreeSurfer er også veldig bra. Ellers finner du masse på; http://www.freewarehome.com http://www.webattack.com ...eller så kan du søke i Google på "Freeware Downloads" Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 jo, det er søppel... men programmet passer bedre under programvare..så hvis du ikke har en popup side å vise oss så skal denne flyttes til programvare unskyld Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 www.proxomitron.org .. ikke alle som gidder å bytte over til en substandard browser som opera, så da er proxomitron det beste alternativet. Hæ?? Er Opera SubStandard nå? Da tror jeg ikke du har prøvd det over lenger tid en 1-2timer. Er fine features som: Zoom Søke bar side søk uten og rote inne i noen menyer. Raskere en IE Innebygget Epost klient som er ganske bra faktisk ,mange liker den bedre en den vell brukte OE. Du kan også deakivere bilder hvis du vil Jeg bare kom på det jeg så oppe på menyene nå ,men det er haugevis av andre funksjoner som gjør Opera til en MYE bedre browser en IE. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 du må ikke glemme det beste med opera.. MOUSE GESTURES! de er så geniale at det halve kan være nok! og du som disser opera.. et ord til deg: IDIOT! Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 opera er genial, greier ikke å gå tilbake til IE lenger. men IE har også zoom Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 IE har Zoom ,men ikke like enkelt som og trykke på + og - tastene. EDIT: Bruker mest CTRL+Scroll da. Glemte det. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg bruker opera og har valgt "show popups on request" (eller noe sånt) og det fungerer strålende.. Eneste kjipe med Opera, er at enkelte sider (f.eks everyday) "ikke støtter Opera". velger jeg "Identify as MSIE6.0" så funker siden strålende. velger jeg "Identify as Opera" så blir jeg fortalt at min nettleser ikke er kompitabel med siden (til tross for at den virker med ovenfornevnte instilling) Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 www.opera.no Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå