Gå til innhold

Trailer: Fallout 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror ikke det nødvendigvis stemmer dersom spillet er bra nok. blizzard har jo ikke endra på diablo 3 og jeg tviler på at det vil ha så mye å si på salget. det er mulig at det skremmer vekk noen nye spillere. men de fleste i den litt eldre garde vil ikke synes at det er kjipt, og da får du også mer kred hos fansen.

 

men om du lager et helt nytt spill i dag med fugleperspektiv så er det nok mye mulig at det hadde floppa. oppfølgere til gamle klassikere derimot, det er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
minner meg litt om S.T.A.L.K.E.R

Kunne tenkt meg mer jericho lignende (serien) det hadde vært morro =)

Altså mer menneske mot menneske... istede for så mye rare skapninger...

 

Dette er jeg enig i, tror et spill basert på Jericho hadde vært veldig kult. Når det gjelder Fallout 3, så kan jeg ikke akkurat si at jeg blir imponert. For de som har en fortid med de eldre Fallout spilla, kan jeg skjønne at det ser gøy ut. Jeg får vel prøve hvis det kommer en demo, kanskje jeg forandrer mening.

Lenke til kommentar
Problemet er, åpenbart, at isometriske spill ikke nødvendigvis vil slå godt an i dag selv om de var populære på nittitallet. Det er nok grunnen til at utviklerne har gått for 3D istedet.

 

tror nok heller at utvikler har liggende en fiks ferdig 3dmotor etter oblivion, og bolter på denne fallout grafikk og noen nye spillelementer (slikt som muligheten for å sikte på spesifikke kroppsdeler) for å spare utviklingskostnader.

Lenke til kommentar
Har ikke fulgt med så nøye, men ikke turbasert?, har det blitt et fps spill?. Ser mer ut Stalker 2 en et fallout spill ?

 

skal være real-time med mulighet for å pause spillet og bruke action points på spesielle handlinger, slik som hva vi ser i videoen med dem grønne felta som beveger seg over fienden (klassiske siktemuligheten fra tidligere fallout-spill).

 

om dette er bra eller dårlig aner jeg ikke, men etter å nylig ha rotet rundt i oblivion så er jeg avventende. kampene i oblivion ble gjerne bare kaos siden en måtte gjøre så fordømt mye manuelt (hvorfor traske rundt med sjold når en uansett må holde inne en knapp for å bruke det?).

Lenke til kommentar
(hvorfor traske rundt med sjold når en uansett må holde inne en knapp for å bruke det?).

Den der skjønte jeg ikke. Mener du at det skal være slik at skjoldet beskytter deg uansett om man ikke bruker det? Altså at man bare har det på seg. Jeg synes det funker fint slik det er i Oblivion nå.

Lenke til kommentar
(hvorfor traske rundt med sjold når en uansett må holde inne en knapp for å bruke det?).

Den der skjønte jeg ikke. Mener du at det skal være slik at skjoldet beskytter deg uansett om man ikke bruker det? Altså at man bare har det på seg. Jeg synes det funker fint slik det er i Oblivion nå.

 

mer det at det beskyttet ut fra hvor stor skill karakteren har i å bruke slikt.

 

slik det er nå så må en drive å holde nede ene musknappen hele tiden for at det skal ha noen nytte som helst, og en blir jo uansett hamret ut av balanse for den minste ting...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...