Gå til innhold

Blåtann headset , som fungerer.

Anbefalte innlegg

Jepp, det er kva vi er ute etter.

siste gode eg prøvde var SE HBH-608.

Dette fungerer om du har telefon og headset på kvar sin side av kroppen. (venstre øre, høgre hofte)

har prøvd:

SE:

HBH-PV705 , 708, 710 - virker ikkje igjennom kroppen.

Platronics:

Explorer 360 - elendig lyd (ivertfall med TyTn II)

Explorer 340 - virker ikkje igjennom kroppen.

Så, noen som kjenner til noen nye som fungerer slik?

Ellers: med 1.90 høyde og 90kg er ikkje magen så stor enda at dette faktisk burde være eit problem ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Lol det her hørtes utrolig merkelig ut, bluetooth har da noenlunde god rekkevidde så ved mindre du har rappa drakte til iron man...

Lenke til kommentar

Hehe, ;)

vel nå har vi hatt ganske mange problemer med dette der eg jobber. Og har som sagt opplevd dette selv.

Mitt nåværende med venstre øre/høgre hofte lager skurring. Ved å ta telefon litt fram blir dette merkbart bedre.

Lenke til kommentar

Plantronics Discovery 925 er supert i bruk sammen med Nokia sine S60-telefoner (og antakeligvis andre også). Meget god lyd og ikke ubehagelig å ha på over lengre tid. Følger også med en fin veske/reiselader som lader headsetet mens det oppbevares trygt.

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter et bluetooth headset, mest brukt for musikk spilling, men kommer nok kanskje til å bruke det til å snakke litt i det og.

Skal bruke dette til en htc touch diamond.

Tenkte litt på Plantronics Voyager 855 som raiisak linka til, hvor bra/dårlig er dette å høre på musikk med? Og noen som vet om et billigere sted å kjøpe den? Utenlandske sider eller norske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...