Akvarius Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jepp, det er kva vi er ute etter. siste gode eg prøvde var SE HBH-608. Dette fungerer om du har telefon og headset på kvar sin side av kroppen. (venstre øre, høgre hofte) har prøvd: SE: HBH-PV705 , 708, 710 - virker ikkje igjennom kroppen. Platronics: Explorer 360 - elendig lyd (ivertfall med TyTn II) Explorer 340 - virker ikkje igjennom kroppen. Så, noen som kjenner til noen nye som fungerer slik? Ellers: med 1.90 høyde og 90kg er ikkje magen så stor enda at dette faktisk burde være eit problem Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Virker ikke igjennom kroppen? Hva er du laget av mann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Lol det her hørtes utrolig merkelig ut, bluetooth har da noenlunde god rekkevidde så ved mindre du har rappa drakte til iron man... Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hehe, vel nå har vi hatt ganske mange problemer med dette der eg jobber. Og har som sagt opplevd dette selv. Mitt nåværende med venstre øre/høgre hofte lager skurring. Ved å ta telefon litt fram blir dette merkbart bedre. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er godt fornøyd med http://www.jabra.com/sites/jabra/na-us/pro.../jabrajx10.aspx (rent bortsett fra at du blir litt Ari Gold) Lenke til kommentar
raiisak Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er godt fornøyd med http://www.jabra.com/sites/jabra/na-us/pro.../jabrajx10.aspx (rent bortsett fra at du blir litt Ari Gold) Plantronics Pulsar 855 Stereo Bluetooth Headset det har jeg og må bare si meg knakende fornøyd da det har ALT! Prøvde 2 av de siste fra jabra og 2 fra plantronics. Dette ble den jeg gikk for. Lenke til kommentar
zand Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Plantronics Discovery 925 er supert i bruk sammen med Nokia sine S60-telefoner (og antakeligvis andre også). Meget god lyd og ikke ubehagelig å ha på over lengre tid. Følger også med en fin veske/reiselader som lader headsetet mens det oppbevares trygt. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg er på utkikk etter et bluetooth headset, mest brukt for musikk spilling, men kommer nok kanskje til å bruke det til å snakke litt i det og. Skal bruke dette til en htc touch diamond. Tenkte litt på Plantronics Voyager 855 som raiisak linka til, hvor bra/dårlig er dette å høre på musikk med? Og noen som vet om et billigere sted å kjøpe den? Utenlandske sider eller norske. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som vet en side der jeg kan få kjøpt Plantronics Voyager 855 ganske billig? 500 eller under eller noe rundt der. Har sett den på engelske sider for 35dollar på salg, men den var utsolgt, og rundt 50-60dollar. Men noen av de sidene tar jo 40-60dollar i frakt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå