Gå til innhold

Derfor kan du ikke klippe på Iphone

Anbefalte innlegg

Vi vil ikke høre om iTelephone, vi vil ha Diamond og Tocco test! inv_biggrin.gif

Deilig off-topic!

On topic: Syns det er rart at det ikke har kommet noe cut/paste program fra 3. part enda... Kan jo umulig være så vanskelig å få til! Eller...?

Edit: Post 600!

Etter å ha googlet i maks 17 sek, så fant jeg iCopy. Dette gjør at man kan copy/paste i Safari. Ja, dette er til iPhone.

Mer om iCopy her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg kan ikkje heilt skjønne at det skal være så veldig vanskelig å imp. støtte for klipp og lim,da dette meiner eg fungerte så langt tilbake som i mine Siemens C55 og Siemens M55 (kan dobbeltsjekke for å være sikker litt seinare i kveld..).Og ikkje kan/kunne regnes for å være smarttelefoner.

Elles gleder eg meg litt til dei paroidene som kanskje vil komme på web ang. kva som egentlig står på Apples "TODO"-liste.. ;)

Lenke til kommentar
Hei!

Eg kan ikkje heilt skjønne at det skal være så veldig vanskelig å imp. støtte for klipp og lim,da dette meiner eg fungerte så langt tilbake som i mine Siemens C55 og Siemens M55 (kan dobbeltsjekke for å være sikker litt seinare i kveld..).Og ikkje kan/kunne regnes for å være smarttelefoner.

Elles gleder eg meg litt til dei paroidene som kanskje vil komme på web ang. kva som egentlig står på Apples "TODO"-liste.. ;)

mistenker problemet å være ett av interface. hvordan i pokker skal en se forskjell på markering av tekst og scrolling eller zooming når alt en har å forholde seg til er noen kontaktpunkter på en overflate?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Synes ikke små notiser som denne trenger å være hovedartikkel på forsiden. :p Den kunne vel heller ha vært hovedartikkel på Amobils Apple-side (bare jeg som ikke får åpna den?).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
iPhone er ikke alene om å ikke støtte klipp & lim. Det er helt umulig å gjøre i artikkelene til AMOBIL også, og resten av tek-nettverket (hvertfall i IE7).

Vil anbefale deg å skaffe deg en skikkelig nettleser. Firefox, Safari eller Opera er bedre alternativer enn IE7.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jaja, hvis det bare kommer med en oppdatering.. SNART... så blir det vel bra, enda bedre hadde det vært om de samtidig ga brukerne mulighet til å lagre fra web. (bilder, mp3 ol.)

Kjære deg, lagre bilder er fullt mulig på iPhone med OS 2.0 da.. trykk og hold fingeren inne på et bilde på nett og vips så får du opp en valgmeny hvor ett av valgene er å lagre bildet på telefonen.. Musikk har du iTunes Store på telefonen/datan til...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...