bjornidar Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei! Sitter med en Win2k3 SBS server, med default startside, MSN.com. Når jeg prøver å sette startsiden direkte på klienten, tilbakestilles den med en gang til MSN.com. Er dette noe som bestemmes av et logonscript? I så tilfelle, hvor kan jeg endre dette? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det kan settes i group policy. Lenke til kommentar
itavd1 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hvordan? jeg har ikke samme problemet, men ønsker å ha den ordningen. Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Man oppretter en ny user policy. -Windows Settings -> Internet Explorer Mantaince -> Important URLS. - Set custom home page. Lenke til kommentar
itavd1 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Man oppretter en ny user policy.-Windows Settings -> Internet Explorer Mantaince -> Important URLS. - Set custom home page. Takk. Verre var det faktisk ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå