Gå til innhold

Vil ha nytt timessalg på Netshop!


Anbefalte innlegg

Andre her som savner timmessalget til Netshop, det gjør ihvertfall jeg.... så jeg prøver her med en liten privat aksjon, heng dere med hvis dere er enige.

 

Kom også gjerne med en liten ønskeliste....

 

Heng dere på folkens, jo flere som blir med jo større en sjansen :thumbup:

 

Da er det vel bare å håpe at Netshop ser denne tråden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre her som savner timmessalget til Netshop, det gjør ihvertfall jeg.... så jeg prøver her med en liten privat aksjon, heng dere med hvis dere er enige.

 

Kom også gjerne med en liten ønskeliste....

 

Heng dere på folkens, jo flere som blir med jo større en sjansen :thumbup:

 

Da er det vel bare å håpe at Netshop ser denne tråden :p

Det ønsker jeg å

Lenke til kommentar

Jeg henger meg på denne.... Jeg vil også ha timessalg igjen :-)

 

Så se og få op farta Netshop. Ja ja ja... jeg skjønner dere må vente til etter at ferien er over for deres ansatte, men umiddelbart etter skolestart f.eks. hadde vært genialt.

 

 

Og denne gangen bør det være litt mer "trøkk" enn forige gang ja..

 

Sjekk signatur :-)

Lenke til kommentar
Noen som gidder og forklare hva tinmesalg går ut på g hvordan det fungerer?

 

 

Er ikke helt klar på det men skjønner litt på grunn av navnet...

 

Timesalg pleier å foregå slik at Netshop lanserer en del produkter på tilbud hver time. Det vil si at fra klokken 0900-1000 så er det f.eks 10 varer på tilbud, fra 1000-1100 så er det 12 varer på tilbud, som er forskjellig fra forrige time. Noen ganger kommer samme produkt tilbake igjen i en annen time. Oppdateringene pleier å komme fra til klokken 2000 eller 2100, så pleier siste oppdatering også å vare fram til 0000.

 

Når du handler der, så kan du velge at det skal være sendt på oppkrav som betaling og skrive timesalg i kommentar feltet. Da vil Netshop slå sammen dine ordrer som du har laget utover dagene og sende de som 1 pakke. Dette besparer deg for endel frakt. Ergo bestiller du varer i 0900 timen, og 1400 timen og 1800 timen, så blir det ikke sendt som 3 pakker, men 1 pakke om de merkes med Timesalg. :)

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Netshop bør iallefall komme med noe snart, uketilbudene deres er møkk og supertirsdag/timesalg har det ikke vært der på månedsvis. har faktisk ikke vært innom siden siden da, bare for å se etter salg

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Helt enig,,,

Savner disse timessalgene da serverne er ned i tide og utide.. :innocent:

 

Fra spøk til alvor...

 

Det er på tide og få igang et brakende godt timessalg, da jeg vil ha noe nytt men ikke vet helt hva... :whistle:

 

Vannkjøling ble nevnt her, hmmm hvorfor ikke...

 

Eller en Full HD 46" 100hz til en meget god pris.... :dribble:

 

Mvh kapitalisten

Lenke til kommentar

Halla folkens. :whistle:

 

 

Sitter her og maser ja.... Tja, lønner det seg da? :tease:

 

MEN, det er greit, dere skal få deres timesalg!! :new_woot:

 

Vi slenger oss nå rundt og setter i gang. Vi håper at vi rekker å få på plass noe til kl 10.00 i dag, men det kan hende at første ikke kommer på plass før kl 11.00. Om det ikke ligger noe ute til kl 10.00, så bare vent, vi klarer det ikke kjappere om vi må svare 100 mail på når det kommer :tease:

 

Vi vet ikke hvor lenge vi får hold på i dag, men jeg skal oppdatere dere om dette underveis.

 

Er det noe dere lurer på, så følger jeg med i tråden her, og vil svare etter beste evne. Er det noe annet kan dere prøve å sende oss en mail, men regner med at dere kan skjønne om det blir noe svartid da i dag.

 

 

FØLG MED FOLKENS, vi setter da snart i gang!

 

 

Mvh

Stian - NetShop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...