hean Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Andre her som savner timmessalget til Netshop, det gjør ihvertfall jeg.... så jeg prøver her med en liten privat aksjon, heng dere med hvis dere er enige. Kom også gjerne med en liten ønskeliste.... Heng dere på folkens, jo flere som blir med jo større en sjansen Da er det vel bare å håpe at Netshop ser denne tråden Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hadde vært morsomt, men forrige sugde da de kun solgte møkk... så om de ikke har noe godt å komme med, trenger de heller ikke å komme med noe Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Andre her som savner timmessalget til Netshop, det gjør ihvertfall jeg.... så jeg prøver her med en liten privat aksjon, heng dere med hvis dere er enige. Kom også gjerne med en liten ønskeliste.... Heng dere på folkens, jo flere som blir med jo større en sjansen Da er det vel bare å håpe at Netshop ser denne tråden Det ønsker jeg å Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Hadde vært morsomt, men forrige sugde da de kun solgte møkk... så om de ikke har noe godt å komme med, trenger de heller ikke å komme med noe Derfor er det lurt å komme med noen ønsker... det er jo mulig du man kan bli hørt Lenke til kommentar
Nator Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Savner også det, men vet ikke om det egentlig er så mye jeg trenger for tia. Kunne kanskje vært interessant med noe billig vannkjølingsutstyr av god kvalitet. Lenke til kommentar
lasso Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg henger meg på denne.... Jeg vil også ha timessalg igjen :-) Så se og få op farta Netshop. Ja ja ja... jeg skjønner dere må vente til etter at ferien er over for deres ansatte, men umiddelbart etter skolestart f.eks. hadde vært genialt. Og denne gangen bør det være litt mer "trøkk" enn forige gang ja.. Sjekk signatur :-) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noen som gidder og forklare hva tinmesalg går ut på g hvordan det fungerer? Er ikke helt klar på det men skjønner litt på grunn av navnet... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Noen som gidder og forklare hva tinmesalg går ut på g hvordan det fungerer? Er ikke helt klar på det men skjønner litt på grunn av navnet... Timesalg pleier å foregå slik at Netshop lanserer en del produkter på tilbud hver time. Det vil si at fra klokken 0900-1000 så er det f.eks 10 varer på tilbud, fra 1000-1100 så er det 12 varer på tilbud, som er forskjellig fra forrige time. Noen ganger kommer samme produkt tilbake igjen i en annen time. Oppdateringene pleier å komme fra til klokken 2000 eller 2100, så pleier siste oppdatering også å vare fram til 0000. Når du handler der, så kan du velge at det skal være sendt på oppkrav som betaling og skrive timesalg i kommentar feltet. Da vil Netshop slå sammen dine ordrer som du har laget utover dagene og sende de som 1 pakke. Dette besparer deg for endel frakt. Ergo bestiller du varer i 0900 timen, og 1400 timen og 1800 timen, så blir det ikke sendt som 3 pakker, men 1 pakke om de merkes med Timesalg. Endret 15. juli 2008 av Zimon Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 syns et nytt timesalg var en strålende ide, men likte ikke helt det som var på salg forje gang. Men hadde vert flott hvis det ble lagt ut en ruter eller 2 på tilbud? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Netshop bør iallefall komme med noe snart, uketilbudene deres er møkk og supertirsdag/timesalg har det ikke vært der på månedsvis. har faktisk ikke vært innom siden siden da, bare for å se etter salg Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 slenger meg på her. gtx 280 og hd4870 til litt redusert pris hadde vært finfint Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tipper det sikkert kommer noe etter sommeren da alle nerdene får lønn for sommerjobbene sine. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Vell får prøve å holde liv i dinna tråden so det e mulighet for ett nytt timesalg Samsubg 1 TB Lenke til kommentar
killabie Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Helt enig,,, Savner disse timessalgene da serverne er ned i tide og utide.. Fra spøk til alvor... Det er på tide og få igang et brakende godt timessalg, da jeg vil ha noe nytt men ikke vet helt hva... Vannkjøling ble nevnt her, hmmm hvorfor ikke... Eller en Full HD 46" 100hz til en meget god pris.... Mvh kapitalisten Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hvis denna kommer på timesalg kjøper jeg med en gang http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=102944 Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det so og e litt fint med timesalg veit aldri heilt ka som kjeme. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Stemmer i her. Trenger mye rart, deriblant cpu, hdd og en knakende god 22" Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hadde vært fint med timesalg igjen ja Lenke til kommentar
killabie Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 hvis denna kommer på timesalg kjøper jeg med en gang http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=102944 var vel den jeg hadde i tankene selv ja Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Halla folkens. Sitter her og maser ja.... Tja, lønner det seg da? MEN, det er greit, dere skal få deres timesalg!! Vi slenger oss nå rundt og setter i gang. Vi håper at vi rekker å få på plass noe til kl 10.00 i dag, men det kan hende at første ikke kommer på plass før kl 11.00. Om det ikke ligger noe ute til kl 10.00, så bare vent, vi klarer det ikke kjappere om vi må svare 100 mail på når det kommer Vi vet ikke hvor lenge vi får hold på i dag, men jeg skal oppdatere dere om dette underveis. Er det noe dere lurer på, så følger jeg med i tråden her, og vil svare etter beste evne. Er det noe annet kan dere prøve å sende oss en mail, men regner med at dere kan skjønne om det blir noe svartid da i dag. FØLG MED FOLKENS, vi setter da snart i gang! Mvh Stian - NetShop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå