abene Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Google har fortsatt de mest populære nettsidene. Les mer Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skjønner ikke hvorfor folk besøker Microsoft. Må være default i nettleseren på altfor mange maskiner. Lenke til kommentar
OldJuiceBox Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skjønner ikke hvorfor folk besøker Microsoft. Må være default i nettleseren på altfor mange maskiner. MSN er default startside i IE og mange gidder ikke bytte denne. Så da er det veldig mange som er innom microsoft sine sider hver dag. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kom jo som en stor bombe at Google vant her... Er jo tross alt verdens mest brukte søkemotor.. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tjah, jeg kan jo beregne at jeg er innom MS sine sider for å problemsøke ett par ganger i uken, hvis jeg da tar med i beregningen at jeg OFTE går via google for å komme meg dit (siden MS sine egne søkealgoritmer meeeget sjelden gir meg det jeg leter etter) så står jeg vel for noen treff på google pr. uke. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 MS sine supportsider er faktisk veldig nyttige noen ganger når det gjelder hva forskjellige feilmeldinger osv betyr. ...men man finner jo ofte samme og bedre svar ved å google. Man har jo også Windows Update, hvert fall i XP så må jo brukern innom MS sine sider, ved ikke om de teller trafikken fra Vista som å "besøke siden" men skulle ikke forundre meg. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skjønner ikke hvorfor folk besøker Microsoft. Må være default i nettleseren på altfor mange maskiner. MSN er default startside i IE og mange gidder ikke bytte denne. Så da er det veldig mange som er innom microsoft sine sider hver dag. Jepp, trist men sant, ikke er det noen rast side heller. Og startsidene i firefox blir vel neppe regnet med for google. Det er jo egene sider med kun søkefeltet fra google. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jepp, trist men sant, ikke er det noen rast side heller.Og startsidene i firefox blir vel neppe regnet med for google. Det er jo egene sider med kun søkefeltet fra google. Google Firefox startsiden befinner seg jo på google.com/firefox så jeg tror nok den blir regnet med. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor skulle det være trist? Microsoft har mye å tilby, spillsider, msn, portaler osv. Forstår godt at folk gjerne vil benytte seg av microsoft sine sider. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor skulle det være trist?Microsoft har mye å tilby, spillsider, msn, portaler osv. Forstår godt at folk gjerne vil benytte seg av microsoft sine sider. Jeg har ennå til gode å oppleve at noen selv har byttet til Msn som startside. Folk velger jo til og med startsiden.no isteden ffs Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du finner nesten ikke en bedre startside enn startsiden.no Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du finner nesten ikke en bedre startside enn startsiden.no Hver sin smak. Selv syns jeg den er rotete og stygg, og pga utviklingen innen browsere så har jeg søkefunksjoner lett tilgjengelig direkte i GUIet, slik at jeg strengt tatt ikke trenger slike sider med haugevis av søkebokser osv. Men som man sier: smaker er som baken Startsiden.no er hvertfall bedre enn MSN. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du finner nesten ikke en bedre startside enn startsiden.no Du finner ikke bedre google-side en google.no. Min erfaring rundt dette er at google sin søkemotor er bedre en de fleste andre søkemotorer inkludert enkelte websiders egne søkemotorer. MSN.no sin søkemotor er bare tragisk. Til å begynne med brukte eg den da den var standard på de maskinene eg trengte hjelp i fra. Fikk som regel aldri de rette resultatene. Måtte bruke google. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Overraskende at Google bare er bittelitt mer brukt enn sin nærmeste "konkurrent". Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du finner ikke bedre google-side en google.no. Jo, http://www.google.com/ig Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 www.Tek.no som startside, ingen protest. *Gotta love firefox sine google søk , søkte på "Microsoft zune theme" i adressefeltet, kom direkte til nedlasting. Thats my booooy Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Telles google.no etc med under google.com besøkende? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Teller alle google sine sider uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå