motorkongen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei i hvike programmer kan jeg redigere bildene slik at de passer til min t720 jeg må ha bildene i 120*160pixler, men jeg vet desverre ikke i hvilket program jeg kan gjøre dette? kan noen hjelpe meg Hvilketprogram, og hvordan gjør jeg det takk for seriøse svar mvh christian Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Lasst ned paintshop pro 7 fra www.jasc.com . Free downloads - Product to download - Paint Shop Pro - Download location - Choose for me - Continue. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Du kan jo gjøre det i paint, det er jo kjempe lett Lenke til kommentar
kakcoo Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 her er forskjellen på et bilde laget i photoshop7 og paint! Paint: Photoshop: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Eh, kakcoo, er det ikke omvendt? Photoshop er jo "faktisk" et ganske mye bedre program enn paint da Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Snakker du om Paint som er inkludert i Windows? Det er ikke et skikkelig bilderedigeringsprogram, så du kan ikke forvente gode resultater. Paint Shop Pro derimot, er et meget bra program. Du som la ut eksempelbilder: Hvis det bildet virkelig var fra Photoshop, så tror jeg ikke du kan ha særlig peiling på bilderedigering. Det der virket jo helt naivt. Amatørmessig. Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 hvordan gjør jeg det i paint og paintsgop da? jeg finner det ikke ut??? hjelp meg pliz. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det andre bildet er definitivt ikke photoshop uten at du har gjort et eller annet merkelig med bildet....... Puttet på en spesiell effekt som finnes i photoshop som jeg ikke husker navnet på. Anyway, så er Photoshop 100 ganger bedre en paintshop pro til bilderedigering. Prisen er et eksempel på det! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg tar for meg Photshop siden det er det jeg kjenner best. Først anbefaler jeg at du "cropper" ut det du er interessert i fra bildet. Dette gjøres med... spent nå? Crop funksjonen. Det tredje øverste ikonet på verktøylinja. Deretter velger du Image på den øverste linja og deretter Image Size. Husk å skru av Constrain Proportions eller vil programmet automatisk justere lengden/bredden (avhengig av hvilken av de du redigerer) for å få det proporsjonalt. Altså av Lenke til kommentar
Magz Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det jeg gjør er at jeg lager til bildene i paint, sånn at de blir riktig, så lagrer jeg dem som jpg. Åpner Adobe Photo Shop og bilde, og lagrer det der som Gif. da blir de bra Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Det jeg gjør er at jeg lager til bildene i paint, sånn at de blir riktig, så lagrer jeg dem som jpg. Åpner Adobe Photo Shop og bilde, og lagrer det der som Gif. da blir de bra Windows Paint? Haha, den fremgangsmåten din høres LITE teit ut. Drit i Paint, bruk kun Photoshop eller Paint Shop Pro (Jasc). Og lagre i .jpg ikke .gif Lenke til kommentar
Magz Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Din dritt. den funker helt fint. Det er ikke noe stress heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå