Pricks Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Per Sandberg setter åpenbart veistandrad fremfor forebygging/opplysning når det kommer til å bekjempe fyllekjøring. Det har ikke falt deg inn at Sandberg, tydeligvis i motsetning til visse andre, klarer å ha to tanker i hodet på en gang? Man kan BÅDE forebygge OG gjøre veiene tryggere. TENK DET! Ikke rart den rødgrønne regjeringen ikke får gjort noe. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Per Sandberg setter åpenbart veistandrad fremfor forebygging/opplysning når det kommer til å bekjempe fyllekjøring.kilde? "Sandberg fastholder likevel at det er dårlig veistandard som er årsak til at så mange dør." "Det hjelper jo ikke. Fokuset må ikke være på kontroller, men på å bedre infrastrukturen, mener Sandberg." Holder det eller vil du ha mer? Klart at man kan ha to tanker i hodet på samme tid, det klarer nok Sandberg helt fint. Sandberg burde snakket om forebygging i artikkelen og ikke om veistandard. Det er nå mitt synspunkt. Endret 22. juli 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Per Sandberg setter åpenbart veistandrad fremfor forebygging/opplysning når det kommer til å bekjempe fyllekjøring.kilde? "Sandberg fastholder likevel at det er dårlig veistandard som er årsak til at så mange dør." "Det hjelper jo ikke. Fokuset må ikke være på kontroller, men på å bedre infrastrukturen, mener Sandberg." Typisk urederlig fremstilling, det er en kjent sak at ingen på venstresiden kan argumentere mot Frp uten å være urederlige: Sandberg sier ikke at man skal kutte ut fotobokser, kontroller, fartsbegrensninger og kampanjer, men at det ikke vil gi særlig uttelling å satse enda mere på dette, da vil bedring av veistandard berge flere liv. Lenke til kommentar
blackcurrant Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Typisk urederlig fremstilling, det er en kjent sak at ingen på venstresiden kan argumentere mot Frp uten å være urederlige Løgn og fornærmelsar. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Uredelig? Den må du utdype. Hva i alle dager har jeg sagt som er uredelig? Jeg siterte jo rett fra artikkelen. Jeg har da heller aldri sagt at Sandberg sier at vi skal slutte med alle andre former for kontroll (fotobokser, kontroller etc.). Siterte bare artikkelen jeg. Påstår du at Sandberg aldri har sagt at det er veistandarden som er årsaken til at så mange dør? Hva baserer han så denne antakelsen sin på egentlig? Frp deler altså dette synet til Sandberg? Ser for meg et innholdsrikt og artig valgprgoram. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Typisk urederlig fremstilling, det er en kjent sak at ingen på venstresiden kan argumentere mot Frp uten å være urederligeLøgn og fornærmelsar. Jeg har lenge lett etter eksempler på det motsatte her, men ikke funnet noe. Ingen har så langt jeg har sett klart å kritisere Frp her uten å komme med urederlige eller meget fantasifulle fremstillinger. Egentlig skulle jeg bare lent meg tilbake og gliset lurt av dere, for folk gjennomskuer dere og dere vil hjelpe Frp til å vinne valget. Jo mer hysteriske påstandene blir jo større bilr oppslutningen. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noe ansvar må bilistene ha. Sandberg er en kronidiot, det er lett å se, da han har uttalt at han ikke tror på kontroller og fotobokser som et virkemiddel for å få ned antall dødsulykker. Mannen er en dyktig politiker, men dessverre virklighetsfjern. Fotobokser er jo ikke noe godt virkemiddel for å få ned ulykker. De settes jo gjerne opp der veien er god. Fotobokser er melkekuer, verken mer eller mindre. Gi heller UP mer penger og la dem utføre flere kontroller til alle døgnets tider der man venter det minst. Er det noen av dere som faktisk har statistikk eller en studie å vise til her? Synes det ble veldig mye synsing om hva som hjelper og hva som ikke gjør det.. Kilder? Det er nå bare se hvor de er satt opp. De står som regel på de få plassene det er muligheter å kjøre forbi,gjerne der nettop har vært forbikjøringsfelt, ikke der det virkelig kjøres farlig. Ta deg en tur langs veiene i dette landet så vil du ikke trenge noe statistikk for å se at det stemmer. Lenke til kommentar
blackcurrant Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Typisk urederlig fremstilling, det er en kjent sak at ingen på venstresiden kan argumentere mot Frp uten å være urederligeLøgn og fornærmelsar. Jeg har lenge lett etter eksempler på det motsatte her, men ikke funnet noe. Ingen har så langt jeg har sett klart å kritisere Frp her uten å komme med urederlige eller meget fantasifulle fremstillinger. Egentlig skulle jeg bare lent meg tilbake og gliset lurt av dere, for folk gjennomskuer dere og dere vil hjelpe Frp til å vinne valget. Jo mer hysteriske påstandene blir jo større bilr oppslutningen. Dette gjer meg djupt sjokkert og eg reagerar med vantru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå