Damp Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Skal arangere fest med noen kamerater og tenkte det hadde vært fett med noen aktiviteter, så nå lurer jeg på hvor jeg kan få tak i materialer til en slik en: http://www.wikihow.com/Construct-a-Beer-Bong Konstruksjonen ser veldig simpel ut, men problemet er hvor jeg kan få tak i disse delene. Tenkte kanskje også å ha en kran av noe slag på enden. Endret 15. juli 2008 av Boom! Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Biltema/Clas Ohlson har vel alt du trenger Lenke til kommentar
hsds Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Biltema har alt du trenger til den. Et lite tips er en kuleventil (?) som du da åpner etter at røret er fyllt på. Øl fyker unna Lenke til kommentar
indie Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Clas Ohlson har også alt du trenger. Jeg mekket en med venna mine og da brukte vi en slange, klemmer, en trakt og en sånn som stopper ølet i å renne, og så har du et håndtak du bare drar ned og så fyker ølen ned strupen din Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 CHUG CHUG CHUG! Det anbefalast ikkje å spe på med forskjellige typar øl, cider samt sprit i same omgang. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvist du skulle få problemer med å finne en matrialene til en slik en, kan jeg anbefale deg og bare fyre ei 1.5 liters brusflaske, lage et litt stort hull nesten nederst på den, kvelle øllet oppi og styrte i vei, funker fett, men det ser ganske upro ut da Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 De selger det på Nille faktisk! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 haha, det må jeg specce, vært litt tøft å hadd en ordentlig en Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Eh trakt + hageslange? Er da ikke værre Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei det skulle være ganske greit. Men jeg vil ikke drukket av den, heslige hageslangen, hush! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Eh? Den er da rein inni så lenge du klipper av 50 cm av en som er i bruk, ikke en gammal morken slange du fant i kjelleren. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Om du ikke klarer å vente på at biltema/nille åpner, går det supert bare å kutte av bunnen på en 1,5l flaske og drikke av tuten på den. Blir litt klønings i fasen der man heller på øl og skal til å drikke, meeen - ølbong er historisk sett ikke veldig reinslig uansett, i alle fall ikke etter et par runder Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Om du har litt diameter på slangen trenger du ikke noen trakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå