Gå til innhold

Kjøpe nytt 360 spill, hvilket?

mopani

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal kjøpe et nytt spill på 360 imorra...

Noen som veit om noen bra spill på xbox som man bare MÅ ha?

Det spiller ingen rolle om det er skytespill, fotballspill, eventyrspill, eller hva det enn måte være.. Bare kom med forslag til spill man MÅ ha..

Takker på forhånd =)

Hvilke spill har du da?

Hvis du ikke har The Orange box kan jeg på det sterkeste anbefale det. Etter min mening den beste utgivelsen på 360 så langt. Det er 5 spill: Half Life 2, HF episode 1, HF Episode 2, Portal (du har aldri spilt noe lignende) og Team Fortress 2 (lagbasert Multiplayerspill). Andre anbefalinger:

- Civilization Revolution

- GTA IV

- Crackdown

Jeg har Gta4, Test Drive unlimited , Pro evo 6, fifa 08, Need for speed carbon, Cod4.

Orange Box høres spennende ut, jeg skal titte litt på anmeldelser av spillet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Det spiller ingen rolle om det er skytespill, fotballspill, eventyrspill, eller hva det enn måte være.. Bare kom med forslag til spill man MÅ ha..

Takker på forhånd =)

Hvilke spill har du da?

Hvis du ikke har The Orange box kan jeg på det sterkeste anbefale det. Etter min mening den beste utgivelsen på 360 så langt. Det er 5 spill: Half Life 2, HF episode 1, HF Episode 2, Portal (du har aldri spilt noe lignende) og Team Fortress 2 (lagbasert Multiplayerspill). Andre anbefalinger:

- Civilization Revolution

- GTA IV

- Crackdown

Jeg har Gta4, Test Drive unlimited , Pro evo 6, fifa 08, Need for speed carbon, Cod4.

Orange Box høres spennende ut, jeg skal titte litt på anmeldelser av spillet..

sats på masseffect hvis du vill ha ett bra singleplayer spill og Bad company hvis du vill ha ett underholdende multiplayer spill=)

Lenke til kommentar

Kjøp heller halo 3.

God singel player ( litt av det samme )

Beste coop campion

Ekstrem bra multiplayer som oppdaterer helle tiden. ( men ikke slik at du ikke kan spille det når de oppdaterer )

Men du bør vite historien får du kjøper det.

post-165539-1216137008_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke kjøpt noe spill idag.. Var så usikker på hva jeg skulle kjøpe..

Satser på å kjøpe enten imorra eller på torsdag..

Foreløpig står det mellom Gears of war, Mass Effect , Battlefield Bad company, Tom clancy's rainbow six vegas 2, Orange box.. Noen andre som jeg bør tenke og se litt på?

Lenke til kommentar
Hva er det som er så bra med Mass Effect?

Er mange av dere som mener det er et veldig bra spill.. Hvorfor?

Dette spillet tror jeg er typisk "elsk eller kjedelig".

det har en fantastisk historie, stort univers og du blir virkelig godt kjent med karakterene. Du må ta etiske og følelsesladede valg, som faktisk får deg til å tenke gjennom hva du synest er det riktige å gjøre. Dessuten er actionen god, dog ikke like eksplosiv som i et ordinært skytspill/actionspill

Men for de som pleier å skippe cutscenes og digger action, kan sikkert spillet bli litt langdrygt og skytingen kan sikkert karaktriseres som litt "tam".

Dette er et Actionrollespill, ikke et skytespill eller et reint rollespill.

Lenke til kommentar

Dette spillet tror jeg er typisk "elsk eller kjedelig".

det har en fantastisk historie, stort univers og du blir virkelig godt kjent med karakterene. Du må ta etiske og følelsesladede valg, som faktisk får deg til å tenke gjennom hva du synest er det riktige å gjøre. Dessuten er actionen god, dog ikke like eksplosiv som i et ordinært skytspill/actionspill

Men for de som pleier å skippe cutscenes og digger action, kan sikkert spillet bli litt langdrygt og skytingen kan sikkert karaktriseres som litt "tam".

Dette er et Actionrollespill, ikke et skytespill eller et reint rollespill.

Okey!

Jeg tror ikke dette spillet er noe for meg.. Jeg er ikke så fan av " verdensrom-spill"..

Men, takk for at du beskrev spillet(Y)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om det her er riktig tråd, men dette kan vel kanskje hjelpe trådstarter også:

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe mass effect. Jeg fullførte aldri det knights of the old rebulic. Lanskje pga jeg kjøpte det når spillet var gammelt og 360 hadde vært ute en god stund allerede. Eller kanskje det var at jeg ikke likte blant annet "mikromanagning"en du måtte gjøre. Er mass effect lett og ta tak i å og spille eller er det et spill som krever at du setter deg ned og bruker tid på det osv. Eller er det så bra at du vil spille gjennom historien bare for spillet?

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Battlefield Bad company idag..

Har bare spilt litt, men har et veldig bra førsteinntrykk.:D

Hvilket bilspill er bra på xbox 360 for tiden?

Grid.

Beste bilspillet til xbox 360 jeg vet om.

( har testet PGR serien også men grid er bedre )

Lenke til kommentar

Grid.

Beste bilspillet til xbox 360 jeg vet om.

( har testet PGR serien også men grid er bedre )

Åssen type bilspill er det?

Lenke til kommentar

Battlefield:Bad Company er et bra spill det. Men singleplayeren er nok det beste på den. Call Of Duty 4 har en god kombinasjon av begge deler, og multiplayeren er den beste jeg har prøvd hvertfall.

Men vil du ha 1-player spill, vil jeg anbefale Bioshock. Der har du et spill du kan spille flere ganger, bare for å få med deg hele historien

Lenke til kommentar
Battlefield:Bad Company er et bra spill det. Men singleplayeren er nok det beste på den. Call Of Duty 4 har en god kombinasjon av begge deler, og multiplayeren er den beste jeg har prøvd hvertfall.

Men vil du ha 1-player spill, vil jeg anbefale Bioshock. Der har du et spill du kan spille flere ganger, bare for å få med deg hele historien

Okey

Jeg kjøpte meg Battlefiel Bad company igår. Og jeg har CoD4

Jeg har sett litt på trailere og jeg tror ikke jeg hadde kommet til å like Bioshock..

Lenke til kommentar

Kjøp Forza Motorsport 2 og Colin Mcrae: Dirt på cdon. Da får du to av de beste bilspillene til prisen av en. Selv om de er over 1 år gamle, holder de fortsatt mål i massevis. Sjekk video's på youtube.

Lenke til kommentar
Hei

Takker på forhånd =)

Jeg har hørt at det er flere spill i " Orange box"..

Er det det?

Isåfall, hva slags spill er det?

Orange BOx inneholder TEam Fortress 2, Alle Half-Life Episodene og Portal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...