Gå til innhold

Kjøpe nytt 360 spill, hvilket?

mopani

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal kjøpe et nytt spill på 360 imorra...

Noen som veit om noen bra spill på xbox som man bare MÅ ha?

Det spiller ingen rolle om det er skytespill, fotballspill, eventyrspill, eller hva det enn måte være.. Bare kom med forslag til spill man MÅ ha..

Takker på forhånd =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Det spiller ingen rolle om det er skytespill, fotballspill, eventyrspill, eller hva det enn måte være.. Bare kom med forslag til spill man MÅ ha..

Takker på forhånd =)

Jeg har hørt at det er flere spill i " Orange box"..

Er det det?

Isåfall, hva slags spill er det?

Lenke til kommentar
Hei

Takker på forhånd =)

Jeg har hørt at det er flere spill i " Orange box"..

Er det det?

Isåfall, hva slags spill er det?

tror det er half life 2 m\ episode 1 & 2 og team fortress 2,

kan være jeg tar feil men er 90% sikker på at det er rett:P

Men du kommer aldri til å angre hvis du kjøre battlefield bad company:P

Lenke til kommentar
Battlefield Bad Company er ett must!

det beste spillet til xbox 360 til nå!

Kom med grunnlag når du så bastant skriver at BF:BD er det beste spillet til 360 til nå.

hvor skal jeg begynne:P

historien er bare genial,

grafikken er utrolig bra til å være på konsol,

multiplayer delen er noe av det beste jeg har prøvd.

Singleplayer delen er utrolig bra og veldig humoristisk,

det som trekker litt ned er at den er nogenlunde kort, jeg brukte ca 6-7 timer på den.

Lenke til kommentar

Multiplayeren til BF:BC virker temmelig kjedelig når det bare er Gold Rush, og ja jeg vet at Conquest kommer. Singelplayeren er som sagt kort kanskje utrolig morsom for noen men jeg fant den sånn midt på treet da jeg prøvde spillet.

Grafikken er ikke så utrolig som du skal ha det til, titt på Far Cry 2, Gears of War 2 (eneren også forsåvidt.). Men grafikkmotoren er helt grei med tanke på at det meste kan ødelegges.

Multiplayeren til CoD4 synes jeg slår BF:BC sin hittils, men det er vel smak og behag.

Lenke til kommentar
Multiplayeren til BF:BC virker temmelig kjedelig når det bare er Gold Rush, og ja jeg vet at Conquest kommer. Singelplayeren er som sagt kort kanskje utrolig morsom for noen men jeg fant den sånn midt på treet da jeg prøvde spillet.

Grafikken er ikke så utrolig som du skal ha det til, titt på Far Cry 2, Gears of War 2 (eneren også forsåvidt.). Men grafikkmotoren er helt grei med tanke på at det meste kan ødelegges.

Multiplayeren til CoD4 synes jeg slår BF:BC sin hittils, men det er vel smak og behag.

Jeg regner med at frostbite motoren klarer mye bedre grafikk enn det som er på bad company nå, men det hadde vært umulig å ha så store områder som det er på bad company plus crysis grafikk, xbox`en og ps`3 en hadde ikke klart det

Lenke til kommentar
Hm, merkelig det der Bz3rker, Men virker som at de greier det alikevel, Far Cry 2 kommer jo til 360 og guess what det er 50 kvadratkilometer med heftig grafikk. Sorry BF:BC sin motor er ikke akkurat imponerende.

kan egentlig ikke si imot deg der, men vi får vente å se hvordan farcry 2 blir når det kommer=)

Lenke til kommentar

Men spillet i seg selv er jo ikke dårlig som sagt, det er gøy å spille med kompiser, dog kan nesten si at det blir morsommere når Conquest og forhåpentligvis Attack and Defend moddene kommer.

Men skulle jeg virkelig anbefalt noen spill så er lista slik:

Grand Theft Auto 4

Call of Duty 4

SKATE

Ninja Gaiden 2 (Kan være litt vanskelig til tider dog.)

Rock Band

Gears of War

Forza 2

Det er spill jeg med hånden på hjertet kan anbefalle.

Lenke til kommentar
Det har du jammen meg rett i, glemte selv å legge det til. Det blir vel kanskje det beste kjøpet i mine øyne, delt med Rock Band.

Har ikke prøvd rock band så har ikke noe å si på det, men mass effect er et bra kjøp

Lenke til kommentar
Det har du jammen meg rett i, glemte selv å legge det til. Det blir vel kanskje det beste kjøpet i mine øyne, delt med Rock Band.

Har ikke prøvd rock band så har ikke noe å si på det, men mass effect er et bra kjøp

Det virker som om Mass Effect og Battlefield Bad Company er to populære spill..

Hvilket av de to er best? ( Jeg veit det er to litt forsjellige spill, men..)

Rock Band? Hva slags spill er det?

Lenke til kommentar
Hei

Takker på forhånd =)

Hvilke spill har du da?

Hvis du ikke har The Orange box kan jeg på det sterkeste anbefale det. Etter min mening den beste utgivelsen på 360 så langt. Det er 5 spill: Half Life 2, HF episode 1, HF Episode 2, Portal (du har aldri spilt noe lignende) og Team Fortress 2 (lagbasert Multiplayerspill). Andre anbefalinger:

- Civilization Revolution

- GTA IV

- Crackdown

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...