Gå til innhold

Bra guide til hvordan du får sett alt fra E3 2008 på nettet.

Anbefalte innlegg

Dere som ikke fikk sett Microsoft konferansen gå til http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#

De sender masse fra e3 de neste dagene og du kan spole fram og tilbake som du vil for å se hele konferansen fra starten. :w00t:

En annen fyr som streamer fra den amerikanske kanalen G4 er Monkeyman fra Justin.tv

Sjekk G4 Program for å se når de skal sende neste E3 sending som du kan se på Monkeyman sin justintv side.

Husk å konverter tiden til norsk tid.

Et forslag er å laste ned Qlock Free å installere det, da kan du lage egne klokker som vises på skrivebordet ditt.

Jeg har 3 forskjellig klokker:

1.Norway,Oslo,

2.Los angeles,CA (Som er hvor E3 blir holdt) og

3.Dallas,TX(som viser riktig klokkeslett som er på G4).

Så se på Los angeles klokka for å vite når IGN begynner streaming og sjekk Dallas klokka for å se når Monkeyman begynner å streame fra G4 kanalen. (Når G4 ikke viser E3 så kan det hende han streamer andre ting men han streamer G4 kanalen når det begynner, så det er bare å se på klokkene å vente.)

Håper dette hjelper noen :thumbup:

Edit: Hvis noen har problemer med Qlock eller lurer på noe annet så bare spør.

Dette er eneste måten du får sett mest live streaming fra E3 2008 på hele nettet så ikke vits å lete noe mer nå, tror meg. Gamespot og noen av de andre sidene bare lagger og har dårlig kvalitet.

Jeg ser konferansene på ign og Monkeyman sin kanal når g4 viser andre ting fra E3 enn konferansene. (Sjekk G4 schedule )

Edit: Hvis dere er eller registrerer dere på justin.tv så kaller jeg meg for NiccoZ der. Så hvis dere ser meg snakke på Monkeyman sin kanal så si hei :)

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du når Sony sin pressekonferanse starter norsk tid? Altså når Monkeyman sin sending begynner? Er ikke så god på de der tidssonene skjønner du. Men orker ikke å sitte atmed pc'en og vente helt til den begynner.

Endret av unbreakable163
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...