aspic Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei! Eg fekk lappen i fjor sommar, og kor tid etter kjøpte eg ein eldre Toyota. Dette var ein Toyota Camry 86' modell. Den har eigentleg alt av "luksus" ein forventer av ein bil pr. dags dato, vel nesten då. Uansett, eg betalte 12.000 kr, i og med at bilen var i så utruleg fin stand. Bilen måtte på EU-kontroll no i juni, og då fann verkstaden 3 feil. Dei 2 feila kunne dei rette, og den tredje feilen måtte dei bestille deler for å rette. Eg fekk ein total prislapp på 5700 kr eller noko. Etter kraftig vurdering i heimen sa eg ja til dette. Eg skal til hausten flytte vekk og satsar difor på å selje bilen. Eg tenkte meg at eg kunne få selt han for 11-12.000 kr (optimistisk?). Seinare etter at verkstaden har retta dei to feila, ringer dei meg og fortel at det har skjedd ei misforståing. For å rette den 3. feilen må dei bytte ut ein større del og noko greier, og dette vil kome på 3000 kr ekstra. Jaha, då sit eg her med skjegget i postkassa. Hadde eg visst at det totalt ville kome på rundt 9000 kr for å EU-godkjenne ein bil til 12.000 kroner ville eg ha grubla litt meir over saka. Eg føler meg rett og slett litt rævkøyrt av verkstaden. Kor mykje vil eg kunne få for bilen trur de? Det er lite rust, han har køyrt 170.000 km, har el-vinduer på alle sider, sentrallås, el-speil. Ja, i botn og grunn ein ganske god bil. Eg fekk i tillegg i dag ei rekning på 6500 kr pga. forsikring. Denne forfallsdatoen er snart, må eg selje bilen før denne datoen? Poenget er at eg vil ha bilen til eg er ferdig ved sommarjobben min, for så å selje han. Må eg likevel forsikre han eit NYTT år? Eller får eg desse pengane igjen? Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du vil få igjen pengene som er tilgode på forsikringen ved å si den opp når bilen er solgt eller avskiltet. 11-12 tusen for den bilen er kanskje litt optimistisk og elektrisk ditt og datt trekker ikke noe særlig opp verdien på den heller... Du kan ikke bare si til verkstedet at ikke skal fikse noen av feilene så selger du den slik den er eller vraker den :!: Lenke til kommentar
heismann Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg kan i hvert fall svare deg på spørsmålet om forsikring. Selv om det ofte bare er én årlig termin på forsikringen, betaler du ikke for mer enn antall dager du har den forsikret i ditt navn. Sier du opp forsikringen rett etter at du har betalt for et helt år, vil du få resterende beløp tilbakebetalt, så dette trenger du i hvert fall ikke bekymre deg for. EDIT: Litt sent ute der, ja. Endret 14. juli 2008 av heismann Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du fikk først en fastpris på 5700kr, som igjen ble på 8700kr. Du har rett på å få vite prisen før bilen er reparert. Jeg ville bare hentet bilen (om ingenting er fixet da), ring rundt på flere verksteder å spør om pristilbud. Gjerne skriv inn feilene her også, så kanskje vi kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Men verkstaden fiksa kjapt to ting: eit svekka bremserøyr pga. ruståtak, samt støytdemparar- dårleg virking bak begge sider. Så fekk eg igjen bilen same dagen og brukte han vidare til dei nye delene skulle kome. I tillegg til dette måtte eg ha nytt batteri. Det siste som skulle fiksast var stabilisator- stor slakk i foringar, bakre: foran begge sider. Men etter at dei hadde fått dei nye delane viste det seg at dei måtte skifte heile hjulopphenget eller noko (slik eg hugsar det, men eg kan ABSOLUTT ikkje mykje om bil) Kjekt å høyre at eg ikkje treng å bekymre meg for forsikringa i alle fall.. Broren min har no bestilt dei resterande delane, og skal setje dei i sjølv (etter avtale med verkstaden) (broren min er utdanna mekanikar). Likevel blir det ein høg pris for å fikse ein gammal bil, noko som kunne ha vore unngått om verkstaden hadde følgt litt betre med i timen. Arrgh... Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om du ikke skulle ha penger til å betale forsikringen til forfall er det ekstremt viktig at du ringer dem før forfallsdato. Så finner dere en ordning sammen på betalingen. GJør du ikke dette kan du ødelegge mye for deg selv fremover. Men jeg regner med du vet dette Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Dere tok vel bruktbiltesten hos naf før du kjøpte bilen? Endret 15. juli 2008 av Xander^ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Om du ikke skulle ha penger til å betale forsikringen til forfall er det ekstremt viktig at du ringer dem før forfallsdato. Så finner dere en ordning sammen på betalingen. GJør du ikke dette kan du ødelegge mye for deg selv fremover. Men jeg regner med du vet dette Joda.. eg har pengar til å betale innan fristen. Kva som skjer om eg ikkje betal innan fristen då? Blir eg merka som "ikkje til å stole på" og så blir det vanskelegare å forsikre seinare osv? =p Og til du ovanfor, nei det gjorde eg ikkje. Vi bur jo i gokk, så det hadde blitt meir styr enn kva eg ville ha tent på det.. Trur eg =/ Lett å vere etterpåklok =( Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Viss det er feilene du ramser opp ovenfor her som må til for og få bilen godkjent er det jo masse penger og spare på og kjøpe alle delene fra biltema og la broren din gjøre jobben... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Joda.. eg har pengar til å betale innan fristen. Kva som skjer om eg ikkje betal innan fristen då? Blir eg merka som "ikkje til å stole på" og så blir det vanskelegare å forsikre seinare osv? =p Det skjer ikke noe annet enn at du får en purring. Skulle du ikke betale etter dette er det akkurat som med andre regninger man ikke betaler; tjenesten du betaler for (forsikringen) opphører etterhvert og kravet går til inkasso. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Viss det er feilene du ramser opp ovenfor her som må til for og få bilen godkjent er det jo masse penger og spare på og kjøpe alle delene fra biltema og la broren din gjøre jobben... Jepp, men bilen skulle ha vore EU-godkjent innan juni. Og broren min var då i militæret, derfor måtte eg ty til verkstad =/ Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Om du ikke skulle ha penger til å betale forsikringen til forfall er det ekstremt viktig at du ringer dem før forfallsdato. Så finner dere en ordning sammen på betalingen. GJør du ikke dette kan du ødelegge mye for deg selv fremover. Men jeg regner med du vet dette Joda.. eg har pengar til å betale innan fristen. Kva som skjer om eg ikkje betal innan fristen då? Blir eg merka som "ikkje til å stole på" og så blir det vanskelegare å forsikre seinare osv? =p Det er som Sluquet. Men samtidig noterer forsikringsselskapet at du har misligholdt forsikringen, og jeg kan garantere deg at det ikke blir enkelt å forsikre bil hos dem igjen med det første. Det legges sterke begrensninger på hva du får forsikre samt hva slags pristilbud du får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå