Blackster Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Heisann jeg har en TOMTTOM GPS som jeg har nettopp kjøpt 8 Gb minnekort til, men jeg får ikke 8 gb tilgjengelig når jeg går inn via usbkabel. når jeg går på minnekortet vises det bare 3 gb tilgjengelig eller lignende. Den er formatert med fat32, men det skal vel ikke ha noe å si??? dette er et vanlig kingston 8gb SD kort, og jeg har ingen kortleser som jeg kan putte den i?? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Av en 8 GB brikke så får en 4GB, maks 6.5 ut av brikken. Har du prøvd å koble til Tomtom Home å se hva som blir synlig da? Kan nok bli bedre med nye oppdateringer. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Av en 8 GB brikke så får en 4GB, maks 6.5 ut av brikken.Har du prøvd å koble til Tomtom Home å se hva som blir synlig da? Kan nok bli bedre med nye oppdateringer. Det var via den den ga en 4gb så det er sant som jeg trodde at TOMTOM faktisk ikke takler mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå