bkf_94 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Heisann Er ikke særlig fornøyd med vekten min og vil gjerne gjøre noe med det. har satt opp en 'kostholds' liste men jeg mangler en 'treningsplan' og da lurte jeg på hvilke øvelser som man går fortest ned i vekt med Takker på forhånd for alle svar Edit: Push-ups, går man ned i vekt med det eller trener man muskler? (tror det er for muskler men en venn av meg påstår at det er for å gå ned i vekt) Endret 14. juli 2008 av bkf_94 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde anbefalt å begynne med løping / jogging. Helst i ulendt terreng og i motbakke. Men ta det rolig i starten om du ikke har trent beina før. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde anbefalt å begynne med løping / jogging. Helst i ulendt terreng og i motbakke. Men ta det rolig i starten om du ikke har trent beina før. tusen takk skal begynne ed en gang Kan sykling og hjelpe? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde anbefalt å begynne med løping / jogging. Helst i ulendt terreng og i motbakke. Men ta det rolig i starten om du ikke har trent beina før. tusen takk skal begynne ed en gang Kan sykling og hjelpe? Såklart hjelper sykling også ! Svømming og! Gå på henda! you name it! Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde anbefalt å begynne med løping / jogging. Helst i ulendt terreng og i motbakke. Men ta det rolig i starten om du ikke har trent beina før. tusen takk skal begynne ed en gang Kan sykling og hjelpe? Såklart hjelper sykling også ! Svømming og! Gå på henda! you name it! Tusen takk nok en gang Skal huske på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå