Nimrad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Se i slutten av traileren. "Only in Japan"? http://www.gametrailers.com/player/36222.html edit: PS3-versjonen kommer til USA og Europa også. Endret 15. juli 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror det bare betyr at Final Fantasy XIII blir kun utgitt i Japan på PS3, og ikke det du (og jeg) frykter. Men tenk om det betyr at bare Microsoft får det alene i EU/NA O_O Lenke til kommentar
roht Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 PS3 spel er uansett sonefri, no? Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 PS3 spel er uansett sonefri, no? Det å forstå Japansk blir fort verre Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Stemmer det, hvis det er på engelsk i Japan også så er det jo ikke noe problem, men det vil jo ha stor innvirkning på salgstallene og det liker jeg ikke helt Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Slapp av; - Final Fantasy XIII will first be released in Japan and then development / translation will start on the English version. Then development will start on the Xbox 360 version. Link Lenke til kommentar
NovaWizard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 PS3 spel er uansett sonefri, no? Sant, men jeg vet med deg men jeg er ikke akkurat så veldig god på japansk. Men hvorfår skulle da ikke Square Enix gi ut PS3 versjonen utafor Japan? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er helt riktig at den FFXIII som traileren viser kun gis ut i japan... Men det er fordi det er den japanske FFXIII! tenk litt... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 - Final Fantasy XIII will first be released in Japan and then development / translation will start on the English version. Then development will start on the Xbox 360 version. Link Som betyr at PS3 versjonen slippes ut i Japan. Der har ikke 360 versjonen tilgang.I Europa og resten av verden vil derimot begge versjonene bli gitt ut samtidig. Det betyr at om PS3 sin EU versjon er ferdig før 360 sin EU versjon, blir EU nødt til å vente på 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå