Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei er en 25 år gammel gutt. Jeg er i et fast forhold å elsker jenta min over alt på jord, Men de siste 2mnd har jeg mistet sex lysten totalt. Hun tror at det er noe feil med henne, Men det er det absolutt ikke. Vi har prøvd det meste for å se om jeg får den tilbake, Men lysten er helt fraværende. Har slitt litt med angst å depresjon i 7-8 år men har bestandig hatt lysst før så tror ikke det er det som er årsaken. Noen som har vært bortig lignende? Hilsen frustrert gutt. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 kanskje det med en rask omgang i senga ikke lenger er av interesse for deg? prøv andre steder! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Går du på anti depprisiva? de kan jo gjøre sexlivet ganske surt.. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vil tro mange har perioder der de kanskje har litt mindre lyst på sex. Kanskje dere trenger og prøve noe nytt? Nye steder og ha sex på, nye stillinger eller kanskje et leketøy. Snakk sammen, og fortell jenta di hvordan du føler det. Kanskje hun har noen lure ideer eller fantasier dere kan prøve ut? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Du bør tenker over om noe har forandret seg samtidig som sexlysten har forandret seg. Er du mye sliten? Er du trist og lei? Jobber du mye? Stresser du eller er du bekymret? Begynt med noen nye medisiner i sammenheng med depresjon og angsten din? Prøv også å ikke fokusere så mye på, og sett tankene i en annen retning. Ikke tenk "jeg har ikke lyst på sex" hele tiden, da vil du bare henge deg opp i det. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Om du presser deg kan du forsåvdt gjøre alt vondt værre. Prøv å bare ha det gøy istedetfor, ikke tenk at alt skal ende med sex. Når jeg ikke kan ha sex (fordi tissen min er litt teit noen ganger) gjør kjæresten min mye annet for meg, som egentlig er deiligere enn selve akten. Om du ikke kan gjøre det for henne mens du evt vebnter på lysten din, så vet ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg