Gjest Gutt19 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hey godtfolk! Jeg har en ganske merkelig men samtidig bekymringsfull sak å fremlegge. Jeg er en gutt på 19 år som ved egen hjelp klarer fint å få orgasme på bare få minutter. Hittil har jeg hatt sex med 2 forskjellige jenter 1 gang og jeg har ikke klart å få orgasme noen av gangene. Hva faen tenker jeg egentlig, det burde jo gå etter kort tid, men det skjer bare ikke, penis har liten ereksjon og jeg klarer ikke komme. Føler jeg også klarer å slappe av, har hørt at dette kan være en stopper. Men er nok allikevel litt anspent og nervøs. Anyways, noen med tips til hva pokker som er galt? Setter pris på saklige svar Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 prestasjonsangst? Du tenker at "Nå MÅ jeg få det til"... og da funker det ikke... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei gutt19! Slik jeg leste det har du hatt sex 2 ganger? Jeg husker min første gang, og jeg hadde akkurat samme problemet. Jeg tenke at det kunne ha noe med at du har onanert så lenge at følelsen av vagina er så forskjellig at du rett og slett ikke får utløsning. Jeg vet det høres helt rart ut, men det er slik jeg erfarte det selv. Mitt tips er at det går seg til! Etter hvert blir du vant til følelsen av normal sex og da kan du fort få et problem i andre retningen! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 prestasjonsangst? Du tenker at "Nå MÅ jeg få det til"... og da funker det ikke... what he said. Lenke til kommentar
Gjest Gutt19 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Takker for svar folkens! Prestasjonsangsten, den kan være der. Rasch, ditt innlegg var interessant, selv om jeg fikk handjob/blowjob så klarte jeg det ikke, følte liksom at det manglet noe. Høres ganske sprøtt ut, alt det man drømmer om når man onanerer selv så klarer man f.. ikke komme når drømmene blir virkelighet.. Hatt sex 2 ganger, med 2 forskjellige jenter. Får håpe det går seg til fremover. Beste hadde vært å fått en kjæreste nå, med andre ord noe fast, slik at jeg hadde blitt "vant" til følelsen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 dette er forresten tatt opp haugevis av ganger før. selv om jeg linker til tråder hvor begge kjønn er trådstartere kan det (stort sett) føres tilbake til samme greia: Får ikke orgasme Problemer med å komme under samleie Han får ikke utløsning dama kommer ikke når vi har sex Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Takker for svar folkens! Prestasjonsangsten, den kan være der. Rasch, ditt innlegg var interessant, selv om jeg fikk handjob/blowjob så klarte jeg det ikke, følte liksom at det manglet noe. Høres ganske sprøtt ut, alt det man drømmer om når man onanerer selv så klarer man f.. ikke komme når drømmene blir virkelighet.. Hatt sex 2 ganger, med 2 forskjellige jenter. Får håpe det går seg til fremover. Beste hadde vært å fått en kjæreste nå, med andre ord noe fast, slik at jeg hadde blitt "vant" til følelsen. Ja skjønner hva du mener. Kan være at du har vent deg til en viss takt eller noe. Uansett, få deg dame og ha masse sex selv om det kan gå litt ''dårlig'' for din del i begynnelsen. Jeg lover deg at det går seg til og at du etter kort tid vil elske det! Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Det fins mange ulike grunner til hvorfor du ikke klarer å oppnå utløsning under samleie, det er også godt mulig at det skyldes mer enn én ting. Den mest vanlige grunnen er prestasjonsangst, takket være måten vi (mannfolk) hele livet får høre fra ulike kilder at kvinner "aldri" får orgasme, og at det er vår jobb å få til dette, så er det mange som ender opp med å gå inn i sexlivet utrolig nervøse. Fakta er at det er mange kvinner som får regelmessig orgasmer, og at det er verken vår eller deres jobb alene, men noe man er ansvarlige for å oppnå i samarbeid (dette gjelder også vår - mannens - orgasme). Det er mye som skal "klaffe" under et samleie, men noe av det desidert viktigste er kommunikasjon. Visse av oss er omskjært, enten som småbarn eller senere i livet. Resultatet av dette er senket følsomhet på penishodet, noe som kan gjøre det vanskeligere å oppnå orgasme under samleie - spesielt hvis man er nervøs, har prestasjonsangst eller annet som plager en. Måten man tilfredsstiller seg selv på kan ha mye å si i forbindelse med at andre skal gjøre det. Hvis man er vant med å runke veldig "hardt" (raske drag og ha et veldig fast grep rundt penis), så vil dette kunne føre til at man vil ha problemer med vanlig samleie. Det er veldig vanskelig for oss/jenta/begge å pumpe i like stor hastighet som man kan oppnå med hånden. Noe du kan gjøre for å forbedre dette er å ta det roligere når du masturberer, forsøk å ha en jevn og realistisk hastighet samt løsne grepet litt med hånda. Samtidig så kan dama di trene opp bekkenmusklene, for å kunne stramme til litt der nede når du kjenner at det begynner å nærme seg klimaks. Jeg tipper at det hele bunner ut i en blanding av at du har prestasjonsangst og kanskje er vant til å tilfredsstille deg selv "hardere" enn man blir ved et normalt samleie. Selve prestasjonsangsten er noe du og jenta må jobbe med på egen hånd, bare husk at det er ikke ditt ansvar alene at begge skal få orgasme. Endret 15. juli 2008 av oslofreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg