TalesOf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Som tittelen sier, vil jeg ha anbefalinger av noen gode spill til Nintendo konsoller. Men bare Gameboy,DS, Wii og Gamecube. Kan også poste noen gode Virtual Console spill, altså eldre Nintendo spill. Så det er bare å poste! Takk for svar. Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 hvis du vill ha gode spill til alle de konsollene så orker ikke jeg nevne noen for det er så mange:) Lenke til kommentar
TalesOf Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Vel nevn bare de aller beste da. Trenger ikke nevne alle de beste heller. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Til wii må du ha Zelda TP, SMG, SSB Brawl, MP3, MK Wii Lenke til kommentar
svenka Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Kansje skaffe deg MP1 og MP2 før du setter i gang med 3'ern. Men liker du alle type spill? PLING! 100 inlegg ^__^ Endret 14. juli 2008 av Mithos Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Kan alltids ta en titt på www.gametrailers.com Vanligvis synes jeg ikke man skal stole blindt på enkeltanmeldelser, men gametrailers tar et gjennomsnitt av alle store, offisielle, anmeldelser og gjør det om til et prosent-tall. Og det funker egentlig veldig bra! Spill med over 80% kan vel regnes som ordentlig gode titler, så får du heller ta rangeringen innad der med en klype salt. Husk også å ta sjanger o.l. i betraktning. Er overbevist om at dette skal fungere rimelig treffsikkert om du ikke har så mye peil. Jeg har en god del peiling vil jeg påstå, og likevel vil jeg si meg ganske enig med GameTrailers hvis jeg skal se objektivt på det! Endret 17. juli 2008 av UleDule Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 du heter "tales of" så du kan godt adde en symphonia der og hvis du må, ratatosks ridder også hvis du er litt treig, skaff deg tos2 til wii, det er enda bedre enn 1ern^^ Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hvor stor sannsynelighet er det for at han kan japansk mon tro? Btw, funker ToS2 JAP med freeloader? Gief UnDUB versjon av ToS2, naow! Uansett. Tales of Symphonia er MUST hvis du liker RPG. Endret 17. juli 2008 av TheMaister Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Gamecube? Da er Starfox Adventures et must! Drit i at hovedrollen er en furfag og at gameplayet minner mistenkelig mye om Zelda, det er fucking awesome! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvor stor sannsynelighet er det for at han kan japansk mon tro? Btw, funker ToS2 JAP med freeloader?Gief UnDUB versjon av ToS2, naow! Uansett. Tales of Symphonia er MUST hvis du liker RPG. han har jo spilt andre tales spill da så skulle vel tro han kan japansk=\ og det burde vel funke med freeloader Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Zelda til Wii anbefales så absolutt. Til DS vil jeg anbefale Final Fantasy XII: Revenant Wings, Zelda og kanskje også Final Fantasy VI (GBA-spill). Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg anbefaler til DS: Mario Kart DS (Spiller det om og om i gjen selvom lillibroren min sletter alt hele tiden:) Advance Wars Dual Strike(Skikkelig gøy turbasert strategispill, har det selv) Super Mario Bros( VEeeeeldig gøy, tusenvis av verdener og masse morro, har dette også smile.gif Guitar Hero On Tour (Har fått dårlig kritikk, men IGN og jeg er enige, det roker!!!) Jeg anbefaler til Wii: Mario Kart Wii (Mye gøy onlinespilling og masse variasjon i baner og kjøretøy:) Super Mario Galaxy(Ingenting slår dette !!!!!) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Siden du har wii, bør du skaffe deg Zelda III - A Link to the past på virtual console. Dette spillet er kanskje det beste noensinne Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 skriver okami til wii, siden ingen har nevnt det. Mulig du har spilt det til ps2 da.. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Wii: Okami, Zelda: Twilight Princess, Super Mario Galaxy, Brawl (det er de som er verdt å ha til den som jeg har spilt) Gamecube: Zelda: The Wind Waker, Luigis Mansion, Metal Gear Solid (remake), Pikmin, Starfox Adventures DS: Zelda: Phantom Hourglass, Elite Beat Agents, Pokemon Diamond/Pearl, Mario Kart DS, the World Ends with You, Final Fantasy III, Final Fantasy Tactics Advance 2, Wario Ware Touched, Metroid Prime: Hunters, Animal Crossing: Wild World GBA: Pokemon Ruby/Sapphire/Emerald, Pokemon FireRed/LeafGreen, Golden Sun 1/2, Zelda: the Minish Cap Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå