Gå til innhold

Gode spill til Nintendo konsoller, trenger anbefalinger!

TalesOf

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, vil jeg ha anbefalinger av noen gode spill til Nintendo konsoller.

Men bare Gameboy,DS, Wii og Gamecube. Kan også poste noen gode Virtual Console spill, altså eldre Nintendo spill.

Så det er bare å poste!

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan alltids ta en titt på www.gametrailers.com

Vanligvis synes jeg ikke man skal stole blindt på enkeltanmeldelser, men gametrailers tar et gjennomsnitt av alle store, offisielle, anmeldelser og gjør det om til et prosent-tall. Og det funker egentlig veldig bra!

Spill med over 80% kan vel regnes som ordentlig gode titler, så får du heller ta rangeringen innad der med en klype salt. Husk også å ta sjanger o.l. i betraktning.

Er overbevist om at dette skal fungere rimelig treffsikkert om du ikke har så mye peil. Jeg har en god del peiling vil jeg påstå, og likevel vil jeg si meg ganske enig med GameTrailers hvis jeg skal se objektivt på det!

Endret av UleDule
Lenke til kommentar
Hvor stor sannsynelighet er det for at han kan japansk mon tro? :whistle: Btw, funker ToS2 JAP med freeloader?

Gief UnDUB versjon av ToS2, naow!

Uansett. Tales of Symphonia er MUST hvis du liker RPG.

han har jo spilt andre tales spill da så skulle vel tro han kan japansk=\ og det burde vel funke med freeloader

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler til DS:

Mario Kart DS (Spiller det om og om i gjen selvom lillibroren min sletter alt hele tiden:)

Advance Wars Dual Strike(Skikkelig gøy turbasert strategispill, har det selv)

Super Mario Bros( VEeeeeldig gøy, tusenvis av verdener og masse morro, har dette også smile.gif

Guitar Hero On Tour (Har fått dårlig kritikk, men IGN og jeg er enige, det roker!!!)

Jeg anbefaler til Wii:

Mario Kart Wii (Mye gøy onlinespilling og masse variasjon i baner og kjøretøy:)

Super Mario Galaxy(Ingenting slår dette !!!!!)

Lenke til kommentar

Wii: Okami, Zelda: Twilight Princess, Super Mario Galaxy, Brawl (det er de som er verdt å ha til den som jeg har spilt)

Gamecube: Zelda: The Wind Waker, Luigis Mansion, Metal Gear Solid (remake), Pikmin, Starfox Adventures

DS: Zelda: Phantom Hourglass, Elite Beat Agents, Pokemon Diamond/Pearl, Mario Kart DS, the World Ends with You, Final Fantasy III, Final Fantasy Tactics Advance 2, Wario Ware Touched, Metroid Prime: Hunters, Animal Crossing: Wild World

GBA: Pokemon Ruby/Sapphire/Emerald, Pokemon FireRed/LeafGreen, Golden Sun 1/2, Zelda: the Minish Cap

Håper dette hjalp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...