Ballajazzhus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei, nok en gang tulla jeg med ting jeg ikke kan. Har problemer med driveren til skjermen(finner ikke riktig driver) Skjermkort ati9200se( men ikke agp, pcen er en p4) Ok her er problemet får opp starten av xp hvor det er sort skjerm med xp logo, men når den går videre blir den helt sort. Var inne på skjerminnstillinger, hadde tenkt å fjerne eksisterende driver da den hakket, for å få xp til å finne en annen ved oppstart. Men... det jeg gjorde var å sette den (inne i avansert)deaktiv, inne på generelt. Hva kan jeg gjøre for å få den aktiv igjen? Tenkte jeg kunne gå inn på sikkermodus, men husker ikke hvordan. Pls hjelp Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Ingen som vet eller ?? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 sikkerhetsmodus: f8 under oppstart. Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 sikkerhetsmodus: f8 under oppstart. kjør så systemoppretting. kjør sikkerhetsmodus etterpå og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 sikkerhetsmodus: f8 under oppstart. kjør så systemoppretting. kjør sikkerhetsmodus etterpå og Dette er da helt meningsløst å gjøre.... Trykk F8 til at du får opp valgene. Velg å kjøre i VGA modus. Logg på som vanlig og gjør de innstillingene til skjerm og skjermegenskapene som skal være og restart... Om du ikke har driver til skjermen, så bruk standar driver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå