Leetrune Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 har nettop fått meg en ny pc siden den andre jeg hadde slutta og virke. hk p5q pro, gfx hd 4850, minne ocz reaper 1000mhz, intel e8400 cpu og en hitachi sata hd. bruer apevia chameleon 550 w psuen fra gamle maskina mi da jeg trodde den fungerte enda, den starta jo ivertfall opp på gamle pc'en min. når jeg kobler den opp til ny pc'en min nekter den og starte, helt død. men hk lampa lyser :S samme skjedde når jeg prøvde og koble den på gamle pc'en igjen, helt døøøød :/ men hk lampe lyser. Og er det mulig og ødelegge pc'en hvis man kobler 4 pin/8pin tingen feil? vil ny psu løse problemet eller :s? kan hk led lyse med defekt psu? litt rotete post men ^^ Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Gå gjennom alle ledningene. Har du koblet 4pin strøm til hk? Altså 20pin+4pin. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Gå gjennom alle ledningene. Har du koblet 4pin strøm til hk? Altså 20pin+4pin. alt er kobla riktig nå. jeg gjorde det først da det var et svart plastlokk over de andre 4 så jeg tenkte de ikke skulle brukes, og jeg satte den feil vei da den passet. hørte en strøm lyd i psu eller cpu når jeg slo på pc'en, slo av asap. leste litt i manualen og kobla til 8 pin riktig men ingeting funka da heller men hk lampa lyser enda -_- Endret 14. juli 2008 av Leetrune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå