Gå til innhold

Brukeren havegg tar 7 dager uten hw.no/ok.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE
her er link til et lite script dere kan prøve.

xp2100.jpg

 

Hva har dette å si i praksis? Bare at den har stort overklokkingspotensiale? Åhh.. jeg skulle så gjerne hatt et hovedkort som hadde tillatt justering av multiplier uten å fysisk gjøre inngrep på CPU-en!

Lenke til kommentar

QUOTE
QUOTE
her er link til et lite script dere kan prøve.

user posted image

 

Hva har dette å si i praksis? Bare at den har stort overklokkingspotensiale? Åhh.. jeg skulle så gjerne hatt et hovedkort som hadde tillatt justering av multiplier uten å fysisk gjøre inngrep på CPU-en!

 

Utifra hva jeg har lest er det en CPU som er degradert, da den ikke var 100% stabil på den hastigheten med default Voltcore så der har du mulighet for å klokke opp til XP2800+ med høyere voltcore.

 

For mere info Klikk Her

Lenke til kommentar

Ok, la oss krangle litt.. ;)

 

QUOTE
Denne passer ærligtalt bedre i off topic.

"passer bedre"? Du mener altså at jeg opprinnelig postet i en korrekt kategori, men at Off-topic passet "bedre".. Skal vi ikke heller bruke tiden på å morde(rere) verre tilfeller!?

 

Hvorfor tror du jeg postet den under Annet om data? Jo, fordi jeg ville at den skulle være der. Og den var datarelatert! Litt angående CPU-en min, men også når vi snakker forum- og Internettavhengighet.

 

QUOTE
Husk det til neste gang, du skal være glad den ikke ble stengt. wb 8)  

Prøv å farg fuglen din blå, den gulfargen er ikke kledelig.

Det jeg skal huske til neste gang er at moderatorene ikke klarer å se gjennom fingrene. I utgangspunktet må det kanskje være slik på et forum, men jeg synes tråden min fortjente en plass der jeg postet den. Det er selvfølgelig ikke å komme unna at flere ville sett tråden min om den hadde forblitt i Annet om data. Siste fra forumet vet du..

 

Normalt sett ville jeg ikke reagert på at en tråd blir flyttet, men jeg prøvde å lage litt oppsikt med å ta ei uke fri fra forumet. Dessverre ble oppslutningen mye mindre enn forventet.. :/

 

Jeg er ikke sint. Var kanskje en smule skuffet med en gang, men det glemmer jeg fort. Avataren er nå blå..! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...