JonV Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Velkommen tilbake. Jeg frika ut etter ei helg uten PC for en måned siden elns. *grøsser ved tanken på ei uke* Skal til Spania i sommer, lurer på om det mange nett-kafeer der. Skal bo i hus, og ikke på hotell... :-? Det er masse netkaffeer der Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Puh, begynte nesten å bli litt bekymret der... Må vel ha noe å bruke lommepengene på. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Må bare påpeke at jeg ikke var uten PC i ei uke. Jeg var uten forumet..! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 QUOTE her er link til et lite script dere kan prøve. Hva har dette å si i praksis? Bare at den har stort overklokkingspotensiale? Åhh.. jeg skulle så gjerne hatt et hovedkort som hadde tillatt justering av multiplier uten å fysisk gjøre inngrep på CPU-en! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 QUOTE QUOTE her er link til et lite script dere kan prøve. Hva har dette å si i praksis? Bare at den har stort overklokkingspotensiale? Åhh.. jeg skulle så gjerne hatt et hovedkort som hadde tillatt justering av multiplier uten å fysisk gjøre inngrep på CPU-en! Utifra hva jeg har lest er det en CPU som er degradert, da den ikke var 100% stabil på den hastigheten med default Voltcore så der har du mulighet for å klokke opp til XP2800+ med høyere voltcore. For mere info Klikk Her Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 russelue som avatar var mye bedre Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Seriøst? eller ? Selv holder jeg en knapp på den siste. Russelua var grei, men forandring fryder! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 QUOTE Er ikke helt fornøyd med at SirHartge flyttet tråden min, men det var vel en korrekt avgjørelse. Husk det til neste gang, du skal være glad den ikke ble stengt. wb 8) Prøv å farg fuglen din blå, den gulfargen er ikke kledelig. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Ok, la oss krangle litt.. QUOTE Denne passer ærligtalt bedre i off topic."passer bedre"? Du mener altså at jeg opprinnelig postet i en korrekt kategori, men at Off-topic passet "bedre".. Skal vi ikke heller bruke tiden på å morde(rere) verre tilfeller!? Hvorfor tror du jeg postet den under Annet om data? Jo, fordi jeg ville at den skulle være der. Og den var datarelatert! Litt angående CPU-en min, men også når vi snakker forum- og Internettavhengighet. QUOTE Husk det til neste gang, du skal være glad den ikke ble stengt. wb 8) Prøv å farg fuglen din blå, den gulfargen er ikke kledelig.Det jeg skal huske til neste gang er at moderatorene ikke klarer å se gjennom fingrene. I utgangspunktet må det kanskje være slik på et forum, men jeg synes tråden min fortjente en plass der jeg postet den. Det er selvfølgelig ikke å komme unna at flere ville sett tråden min om den hadde forblitt i Annet om data. Siste fra forumet vet du.. Normalt sett ville jeg ikke reagert på at en tråd blir flyttet, men jeg prøvde å lage litt oppsikt med å ta ei uke fri fra forumet. Dessverre ble oppslutningen mye mindre enn forventet.. :/ Jeg er ikke sint. Var kanskje en smule skuffet med en gang, men det glemmer jeg fort. Avataren er nå blå..! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Husk at den lua sucker å ha på seg :x Fuglen er ganske fet den. Ligner på alien fuglene som er med i loonytoons. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 QUOTE Denne passer ærligtalt bedre i off topic. Evt. i søppel "Skal vi se om jeg klarer meg uten cola en uke?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg