Fosse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har en laptop med blueray-spiller (se signatur). Men hvordan får jeg spilt av blueray-filmer? Kommer ingenting opp i hverken WMP eller VLC. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er ikke helt sikker på hva du spiller det av med, men nede på signaturen din står det at oppløsningen på skjermen er 1680 x 1050. Jeg trodde liksom litt av tingen med blu-ray og hd var at man hadde oppløsningen 1980 x 1080. Bare tenkte jeg skulle si ifra! (Med mindre du spiller fra pc til tv da) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Du må kjøpe en avspiller som støtter BlueRay hvis dette ikke følger med. - WinDVD og PowerDVD har f.eks støtte for dette. - Det går ikke i hvilken som helst avspiller... Edit; http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...n-us&page=1 Endret 14. juli 2008 av kjetilkl Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er ikke helt sikker på hva du spiller det av med, men nede på signaturen din står det at oppløsningen på skjermen er 1680 x 1050. Jeg trodde liksom litt av tingen med blu-ray og hd var at man hadde oppløsningen 1980 x 1080. Bare tenkte jeg skulle si ifra! (Med mindre du spiller fra pc til tv da) Selv om 1680x1050 ikke har like høy oppløsning som 1920x1080 (Full-HD), er det en enorm kvalitetsforskjell over vanlig DVD, som vanligvis er 720x576. 1280x720 (HD-ready) er også en standard som er mye brukt, da ikke alle TV-er har Full-HD. Dette er også en stor forbedring over vanlig DVD. Kan også nevne at de lærde strides om man kan se forskjell mellom HD-ready og Full-HD. Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Du må kjøpe en avspiller som støtter BlueRay hvis dette ikke følger med. - WinDVD og PowerDVD har f.eks støtte for dette. - Det går ikke i hvilken som helst avspiller... Edit; http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...n-us&page=1 Hvis jeg da kjøper f.eks. PowerDVD, det er kun en engangssum som må betales, ikke noen lisens som må betales hvert år? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er en engangssum ja. - Med mindre det det kommer nye hovedversjoner som du ønsker å oppgradere til (vet ikke om det "følger med" oppgradering på PowerDVD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå