LøperFraVevelstad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) hei, jeg driver med å formatere pcen min nå. jeg formaterer den, fordi ett spill jeg kjøpte nå nettopp, sluttet bare å funke p.g.a "en ukjent feil" noen som har noen tips angående formateringa? hva vil skje? Endret 14. juli 2008 av Skarpengland Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det eneste du trenger å gjøre er å ta backup av alle filene dine, evt. skrive ned programmene som er installert så det er enklere å vite hvilke du skal installere igjen. Ellers er det bare å sette i cd'en, re-starte og boote fra OS cden. Videre må du bare kunne om partisjonering av disken. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 hva vil skje? Windows-leiren har fått enda en dedikert fanboy, en som elsker å la seg hjernevaske av Microsoft og derfor elsker å hjernevaske datamaskinen sin også av og til, sånn at den ikke skal føle seg utenfor og anderledes. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Der hang jeg ikke helt med... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Stadige reformateringer av harddisken som "normalt vedlikehold" er det kun Windowsbrukere som driver med. Jeg har aldri formatert noen av mine maskiner. Ingen av de har hatt Windows OS. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 For å være ærlig, så sier du noe der... Har Windows sjøl og skal formatere i dag eller no... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Har ett tips, etter formateringa, når du har alt det grunnleggende (drivere, office etc.) oppe og kjøre kan du ta et image av maskinen med f.eks. Norton Ghost eller Acronis. Neste gang du får problemer kan du bare kjøre inn image, og på 2 min har du formatert og fått inn Windows og alt annet basic stæsj, og slipper å taste inn serienøkler osv. Husk alltid backup før format c: ! Endret 15. juli 2008 av tommyms Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det kunne være en ide det der... Akkurat nå skal jeg re-installere fordi jeg skal ha 64 bits versionen, ikke fordi noe har kræsja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå