Vanguard12 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er det noen som har et godt tips om et bra musikk-avspillings-program til Windows? Er lydfanatiker, og bruker FLAC som lydformat på min digitale musikksamling pga lydkvaliteten, og programmet må støtte dette. Har brukt iTunes lenge og var veldig fornøyd med det, men det har ikke støtte for FLAC formatet. Mye av grunnen til at jeg bruker FLAC er pga jeg har erstattet CD-spilleren i Hi-Fi anlegget med en Squeezebox, og vil har best mulig kvalitet på musikken. Så kom igjen og gi meg tips om ditt favoritt-musikkavspillings-program ! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Eg bruker, og er godt nøgd med, Mediamonkey. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er hvertfall godt fornøyd med winamp. Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Takker for tips Fant Songbird og likte det godt, men i "Coverflow"/Mediaflow - view så "hakker" det når jeg blar i cover'ene... Noen som bruker dette og har noen erfaringer..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå